|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۷۶

ناپولی در فینال رقابت های کوپا ایتالیا با پیروزی مقابل فیورنتینا قهرمان شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، فینال رقابت های کوپا ایتالیا ۱۵ دقیقه بامداد به دلیل برخی مشکلات در رم با تأخیر میان دو تیم فیورنتینا و ناپولی برگزار شد. لورنزو اینسینیه دو بار برای ناپولی گلزنی کرد تا نقش زیادی در پیروزی سه بر یک تیمش داشته باشد.

بازی شنبه شب ۴۵ دقیقه با تأخیر آغاز شد زیرا هواداران ناپولی در واکنش به آشوب ها در پایتخت ایتالیا پیش از مسابقه معترض بودند.

مواد آتش زا در استادیو الیمپیکو روشن شد و مارک همشیک، کاپیتان این تیم پیش از شروع مسابقه با هواداران خشمگین ناپولی صحبت کرد.

پس از اینکه بازیکنان بالاخره وارد زمین شدند، ناپولی شروعی طوفانی داشت. اینسینیه که پیش از این مورد انتقاد هواداران ناپولی قرار گرفته بود اما وی که در تمام فصل تنها پنج گل به ثمر رسانده بود، در این بازی دوبار برای تیمش گلزنی کرد تا منتقدانش را ساکت کند.

شاگردان مونتلا توانستند در دقیقه ۲۸ توسط وارگاس یکی از گل های خورده را جبران کنند اما با وجود بازگشت گیسپه روسی از مصدومیت و اخراج اینلر در دقیقه ۷۹ بازی، فیورنتینا نتوانست برتری ناپولی را خنثی کند.

مرتنس که در نیمه دوم به جای همشیک وارد زمین شده بود، توانست با گلزنی در دقیقه دوم وقت های اضافه نیمه دوم گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. ناپولی توانست دومین موفقیتش را در سه سال در رقابت های کوپا ایتالیا به دست آورد و رافائل بنیتس در اولین فصل حضورش در این تیم به قهرمانی برسد. این در حالی است که فیورنتینا از سال ۲۰۰۱ تاکنون در حسرت قهرمانی در این رقابت ها است.

گونزالو هیگواین، بازیکن آرژانتینی ناپولی نیز پس از بهبودی از مصدومیت ۷۱ دقیقه در این بازی به میدان رفت.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار