|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۸۷

دایی لیست بازیکنان را داده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی فصل قبل ۷۰درصد انرژی خود را صرف جمع کردن حاشیه ها کرده بود.

به گزارشخبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت وگویی در رابطه با جلسه شب گذشته خود با علی دایی اظهار داشت: این جلسات فقط مربوط به شب گذشته نبود و قبلا هم جلساتی را با دایی برگزار کرده بودیم. ایشان با پرسپولیس قرارداد دارند و بحثما درباره ادامه حضور و همکاری و برنامه های پیش رو برای پرسپولیس بود.

وی افزود: دایی لیست فصل آینده بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار داده است و برنامه های آماده سازی و اردوی تدارکاتی هم مشخص شده است که به زودی به اطلاع رسانه ها خواهیم رساند.

رحیمی افزود: با توجه به اینکه پرسپولیس باید در سه جام به رقابت با حریفانش بپردازد ما باید با یک برنامه کامل و منسجم تیم را برای فصل پیش رو آماده کنیم. به نظر من دایی در فصل قبل تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد از انرژی خود را برای تیمش گذاشت و بیش از ۷۰ درصد از انرژی اش صرف حاشیه ها شد. وظیفه من و اعضای هیات مدیره این است که این حاشیه ها را از تیم دور کنیم تا دایی و پرسپولیس بتوانند با تمام ظرفیت و قدرت خود به مصاف حریفان بروند.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت قراردادهای بازیکنان فوتبال هم گفت: متاسفانه تقسیم بندی ای که در لیگ ما وجود دارد باعثبه وجود آمدن این مسائل می شود. اگر به جای اینکه بگویند هر تیم ۶ بازیکن لیگ برتری و سه بازیکن خارجی داشته باشد به جای آن از ۲ یا ۳ بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن خارجی استفاده کنند باشگاه ها مجبور می شوند ناخودآگاه به تیم های پایه توجه کنند و بر روی آنها سرمایه گذاری کنند و از آنها در تیم های بزرگسال استفاده کنند.

وی ادامه داد: این موضوع هم در قیمت بازیکنان تاثیر دارد و هم اینکه باعثمی شود بازیکنان جوان و آینده داری به تیم ملی معرفی شوند.

رحیمی در پایان درباره تیم فولاد هم خاطرنشان کرد: ما نسبت به این موضوع توجهی نداریم و امیدواریم جام برای آنها باقی بماند پرسپولیس هیچ علاقه ای ندارد که اینگونه قهرمان شود و ما می خواهیم در زمین مسابقه قهرمانی را به دست آوریم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار