|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۹۱

مسئولان شرکت SIS در نامه ای به باشگاه مدعی شده اند، برند پرسپولیس نمی تواند توسط دیگران مورد استفاده قرار بگیرد، چون آن ها امتیاز بهره برداری از این برند را طی قرار دادی از باشگاه دریافت کرده اند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منابع غیر رسمی خبر می دهند، مسئولان شرکت SIS(صدرا سیستم پاسارگاد) در نامه ای به باشگاه مدعی شده اند، برند پرسپولیس نمی تواند توسط دیگران مورد استفاده قرار بگیرد، چون آن ها امتیاز بهره برداری از این برند را طی قرار دادی از باشگاه دریافت کرده اند.

این ادعا درحالی مطرح می شود که عدم اقدام مسئولان باشگاه برای فسخ قراردادهای موجود چندان طبیعی به نظر نرسیده و شبهه برانگیز است.

در این ارتباط منابع غیر رسمی از باشگاه پرسپولیس، خبر از روزنه های قانونی در قرار داد موجود می دهند که به راحتی می تواند اصالت و اعتبار آن را زیر سوال ببرد، از جمله مواردی که در این ارتباط مطرح می شود اجاره دادن برند و علامت تجاری است که ثبت رسمی نشده و در اختیار باشگاه مدیرعامل وقت نبوده که بخواهد آن را تحت هر عنوانی واگذار کند.

نکته دیگر این است که واگذاری برند و علامت تجاری در پرسپولیس به عنوان مجموعه ای دولتی، مستلزم انجام یکسری تشریفات و دریافت مجوزها بود که هیچیک انجام نشده و از این جهت اشکالات حقوقی بسیاری به آن وارد است، از آن جمله اینکه در آن زمان هیچ فراخوانی برای دریافت پیشنهادهای دیگر صورت نگرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار