|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۱۵

تهمت های پدر رهام را به مناسبت روز معلم می بخشیم

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: نگاه فدراسیون درمورد مربیان و ورزشکاران، نگاه حذفی نیست.

محسن سمیع زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایط رهام پیروانی و تشکیل احتمالی کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلف این شناگر اظهار داشت: ما این شناگر را برای آینده این رشته مفید می دانیم و اعتقاد داریم صحبت هایی که مطرح شده، صحبت های رهام نبوده، بلکه پدرش مصاحبه می کرد. به همین دلیل کمیته انضباطی تشکیل نخواهد شد و باز هم وی را به اردوی تیم ملی دعوت می کنیم.

وی افزود: رهام باید زیر نظر کادر فنی تیم ملی شنا تمرین کند؛ بارها گفته ایم که نگاه ما پدرانه است و قصد انتقام جویی نداریم. تهمت هایی که پدر رهام هم به فدراسیون زده است به مناسبت روز معلم می بخشیم و امیدواریم که این موارد دیگر تکرار نشود. رهام باید زیر نظر کادر فنی تمرین کرده و در قالب تیم ملی به مسابقات مختلف اعزام شود.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطرنشان کرد: ما بازهم رهام را دعوت می کنیم و خودش باید تصمیم بگیرد که حضور پیدا کند یا خیر؛ ما به غیر از رهام ۵ سهمیه دیگر هم کسب کرده ایم و تلاش می کنیم همه را به یک چشم ببینیم. منافع ملی برای ما در اولویت قرار دارد و از طرفی هم به نظم اردویی تاکید فراوان داریم.

سمیع زاده درمورد شرایط وحید رضایی در تیم های ملی واترپلو عنوان کرد: رضایی یکی از با دانش های واترپلو است؛ نگاه ما نگاه حذفی نبود، بلکه دوست داشتیم کادرهای تیم ملی تقویت شوند و به همین دلیل از مولر خواستیم به جوانان هم کمک کند. با رضایی صحبت می کنیم و وی را به واترپلو برمی گردانیم. فدراسیون با هیچکس مشکلی ندارد و اگر حرفی زده می شود بر سر مسائل فنی است.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار