|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۲۰

حتی اگر با میدان دادن به جوانان نتیجه نگیریم، خودش یک نتیجه است

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با شاگردان خودم که در باشگاهم در شهریار تمرین می کنند می توانیم یک تیم ملی تشکیل دهیم و نیازی به کسی نداریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، ناصر نوربخش در خصوص اولین تمرین فرنگی کاران و قبول هدایت تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعد از هر تغییری که در راس ورزشکار صورت می گیرد، تغییرات در فدراسیون ها هم اجتناب ناپذیر است. مسئولین بیشتر از بعد سیاسی مسئولیت ها را قبول می کنند تا بعد تخصصی، به همین خاطر وقتی سیاسی فکر می کنند بیشتر به دنبال جو تبلیغاتی هستند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال نگاه می کنند اسم چه کسی از نظر سیاسی در بورس است و بیشتر باید به دنبال هیاهو و جو تبلیغاتی هستند تا بگویند ما فلانی را آوردیم. به جای اینکه به دنبال متخصصان اصلی باشیم. محمد بنا هم در سال های گذشته زحمات زیادی کشیده است. افراد زیادی هم در این راه به او کمک کرده اند، اما شاید نامی از آنها نباشد و افتخارات تنها متوجه یک نفر که در رأس هرم قرار دارد، شود.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: این موضوع اجتناب ناپذیر است و نباید ناراحت شویم. من هم در سال هایی که در کنار تیم ملی بودم در تمام رده ها و پست ها فعالیت کردم.

وی در خصوص اینکه آیا با پذیرفتن هدایت تیم ملی در این برهه زمانی و فاصله اندک تا جام جهانی ریسک نکرده است، گفت: مردم شرایط را درک می کنند و می دانند در این مدت کوتاه نمی توان کاری انجام داد. مانند این است که وقتی سرمربی یک تیم فوتبال تغییر می کند مردم انتظار پیروزی داشته باشند. این افکار عام است که اطلاع و تخصصی در ورزش ندارد. اما خوشبختانه جامعه کشتی می فهمد و اگر هم در این مدت مورد سرزنش قرار گیرد مهم نیست و مهم این است که حتی اگر بتوانم یک درصد کمک کنم این کار را انجام دهم.

نوربخش افزود: امیدوارم حضور قدرتمندی در جام جهانی داشته باشیم حتی اگر به برخی از جوانان در این رقابت ها میدان دهیم و نتیجه هم نگیریم از نظر من خودش یک نتیجه است.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص انتخاب همکارانش گفت: همان نفراتی که در کنار تیم حضور داشتند در جام جهانی هم همراه ما خواهند بود. جام جهانی به صورتی است که نیاز به تعداد زیادی مربی ندارد و همین نفراتی که در کنار تیم بودند کمک خواهند کرد. فعلا انتخاب و انتصاب خاصی نخواهیم داشت و این موضوع را به آینده موکول خواهیم کرد.

نوربخش در خصوص تعداد کم فرنگی کاران حاضر در اردوی تیم ملی گفت: تمرین اصلی ما از امروز با اضافه شدن سایر نفرات آغاز خواهد شد؛ از طرفی با شاگردان خودم که در شهریار تمرین می کنند می توانیم یک تیم ملی تشکیل دهیم و نیازی به کسی نداریم، اما با این حال هر کشتی گیری که احساس کند می تواند کمک کند و خوب باشد و قبلا در اردو حضور داشته باشد در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: محدودیتی برای حضور کشتی گیران شاخص برای حضور در اردو نداریم، اما نفراتی که برای جام جهانی انتخاب شده اند مشخص هستند و اگر کسی نخواهد کشتی بگیرد نفراتی که نسبت به بقیه بهتر هستند جایگزین خواهند شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار