|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۸۶

بهرام مشتاقی:

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: باور کنید هنوز هم کسی نمی داند مشکل بنا چه بود که باعثشد تیم ملی را در آستانه مسابقات جهام جهانی ترک کند.

بهرام مشتاقی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانضمن بیان این مطلب افزود: تمرینات فرنگی کاران و برنامه های تیم ملی به خوبی پیش می رفت که به یکباره محمد بنا بدون دلیل و اطلاع اردوی تیم ملی را ترک کرد و همه معادلات را بره هم ریخت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً درخواست و توقعات بنا مشخص نبود اظهار داشت: باور کنید محمد بنا نه به صورت کتبی و نه به صورت شفاهی خواسته هایش را اعلام کرد، حتی در جلسه شواری فنی زمانی که حسام جعفری و ایرج اسفندیاری فر سرپرست و مربی تیم ملی نیز حضور داشتند هیچ موردی را نگفتند و حتی قرار شد این کادر تا مسابقات جام جهانی تهران با قدرت به کارش ادامه دهد اما متأسفانه هم مربیان و هم کشتی گیران بدون دلیل اردو را ترک کردند.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی تصریح کرد: باور کنید پس از مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مقام سومی همه جوره محمد بنا حمایت شد و اعضای شورای فنی جوانگرایی تیم توسط بنا را تحسین کردند، یعنی تمامی اعضای شواری فنی با جدیت موافق حضور پرقدرت تیم ملی با هدایت او برای حضور در رقابتهای مهم پیش رو بودند که وی در اقدامی عجیب تیم ملی را ترک کرد.

وی افزود: قطع همکاری محمد بنا در آستانه مسابقات جام جهانی تهران به هیچ عنوان جای توجیه نداشت و به اعتقاد من وی بدترین تصمیم ورزشی خود را گرفت چرا که زمانی که صحبت از افتخارآفرینی و منافع ملی است باید از خود گذشت، بنا می توانست خیلی راحت تیم ملی را تا جام جهانی همراهی کند و بعد از آن هر کاری را صلاح بود انجام می داد.

مشتاقی با اشاره به انتخاب ناصر نوربخش به عنوان مربی ارشد تیم ملی گفت: پس از اتفاقات روزهای اخیر در جلسه فوق العاده شورای فنی مقرر شد ناصر نوربخش که یکی از مربیان خوب و سارنده کشورمان است در کنار ملی پوشان تا جام جهانی باشد و پس از این مسابقات تصمیمات نهایی صورت خواهد گرفت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اولین تمرین تیم ملی با کادر جدید روز گذشته در خانه کشتی تهران برگزار شد، هر چند در تمرین دیروز تمامی ملی پوشان حضور نداشتند اما نفراتی که روی تشک حاضر شدند از آمادگی لازم برخوردار بودند، ضمن آنکه سایر فرنگی کاران نیز قرار است از امروز به جمع اردونشینان اضافه شوند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار