|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۸۸

دبیرفدراسیون تیراندازی با کمان گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیرفدراسیون تیراندازی با کمان گفت: نمی دانم چه تصمیمی در زمینه استعفای شجاعی گرفته می شود اما همه باید تابع قانون باشیم.

احمد صاحبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص بحثاستعفای شجاعی از فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: در این مورد از خود ایشان باید سوال کنید. نمی دانم چه تصمیمی در این زمینه گرفته می شود و شخص شجاعی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: من دبیر مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون هستم و هر زمان که اعلام شود باید انتخاباتی برگزار شود، کارهای مربوط به آن را انجام می دهم. آقای شجاعی و وزارت ورزش و جوانان باید دستور این امر را بدهد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه خبری در این مورد ندارم، گفت: قبلا هم گفته ام که در فدراسیون یک گروه کار می کند اما بحثاستعفا چیزی است که به شجاعی مربوط می شود و باید از خودش در این مورد صحبت کنید.

صاحبی در خصوص اینکه نظرش در این مورد استعفای شجاعی چیست، گفت: نگاهم این است که همه باید تابع قانون باشیم و هر چیزی که قانون می گوید را اجرا کنیم. اگر تابع قانون نباشیم، نظم و انضباط برقرار نمی شود. با این تفاسیر دیگر نظر من چندان اهمیتی ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار