|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۸۹

مسئولان سرشان را زیر برف کرده اند

مهاجم سابق تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: با سقوط فجرسپاسی به لیگ دسته اول، خاک بر سر ورزش استان فارس شد.

مهدی رجب زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص سقوط تیم فوتبال فجرسپاسی به لیگ دسته اول اظهار داشت: این دیگر واقعا شاهکار مسئولان شیراز بود خود را به خواب زده اند و نمی دانم چه زمانی می خواهند بیدار شوند. برق شیراز که تیم اول این شهر بود به آن روز افتاد و حالا هم نوبت فجرسپاسی شده نمی دانم آنها در چه فکری و چه عالمی هستند. در همه جای دنیا مسئولان از تیم ها حمایت می کنند زیرا دلخوشی هواداران است اما در شیراز معلوم نیست چه خبر است.

وی ادامه داد: فجرسپاسی سقوط کرد و هیچ کس ککش هم نگزید. جعفری مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی بارها گفته که تنها است و تنهایی هم نمی توان کاری کرد. فجرسپاسی با مشکلاتی روبه رو بود که در نیم فصل مجبور می شد بازیکنان خود را به سایر تیم ها بدهد فقط می توانم بگویم برای این شرایط متاسفم. هیچ کس از هواداران و مردم ورزشی فارس مسئولان را نمی بخشند و حلال نمی کنند زیرا با کم محلی های مسئولان فجرسپاسی به این شرایط دچار شد.

مهاجم سابق فجرسپاسی تاکید کرد: فکر می کنم اصلا مسئولان نمی دانند فجرسپاسی هم اکنون به لیگ دست اول سقوط کرده است اصلا آنها در این وادی ها نیستند با این اتفاقی که افتاد خاک بر سر ورزش فارس شد و واقعا حیف شد که چنین اتفاقی رقم خورد. ای کاش مسئولان کمی دلسوز بودند و به فکر ورزش.

رجب زاده در مورد اینکه چرا با وجود مشکلاتی که فجرسپاسی دارد سایر شرکت های حاضر در این شهر از تیم حمایت نمی کنند گفت: تاکنون یک نفر در شیراز پیدا نشده که از تیم حمایت کند بحثواگذاری هم مربوط به سیاست های باشگاه می شود اینکه باشگاه واگذار شود هم شرایط دیگری را رقم می زد شاید باشگاه از شیراز خارج می شد و این امر به ضرر شهر می شد. فجرسپاسی باشگاه به تمام معنا فرهنگی - ورزشی است خیلی از بازیکنان به این تیم آمدند و زندگی شان تغییر کرد با این اتفاقی که رخ داد فاجعه بزرگی رقم خورد و خدا کند این مسئله حداقل باعثشود تا مسئولین بیدار شوند سرشان زیر برف کرده اند و نمی دانم دنبال چه چیزی می گردند ما زمانی که در انتهای جدول قرار داشتیم اول نگران تیم ذوب آهن بودم و بعد نگران فجرسپاسی که سقوط نکند.

وی در مورد اینکه مسئولان فجرسپاسی تصمیم دارند تیم داری در لیگ دسته اول نکنند تاکید کرد: امیدوارم این تصمیم جدی نباشد و این تیم را به امان خدا رها نکنند. فجرسپاسی یک سال تجربه چنین موضوعی را دارد و توانست به خوبی از پس این مسئله برآید و بار دیگر راهی لیگ برتر شود به هر حال در ورزش همیشه پیروزی و شکست وجود دارد این هم شکست بزرگی بوده که می توان با تدبیر از کنار آن عبور کرد. می توان این جنازه را بار دیگر سرپا کرد و با همت دوباره فجرسپاسی قدرتمندی ساخت.

مهاجم ذوب آهن در مورد شرایطش در مورد فصل آینده گفت: من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم البته قرارداد من مشروط است جالب اینجاست که این شرط از طرف باشگاه است و گفته ام اگر باشگاه من را نخواهد بروم در حالی که سایر بازیکنان برعکس این موضوع است و اعلام می کنند اگر خودشان قصد داشتند از تیم جدا شوند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار