|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۷۴

یک فصل مشکل داشتیم، هم مالی و هم فنی

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: در کنار مسائل مالی مشکلات فنی هم باعثشد تا به لیگ یک سقوط کنیم.

محمد عاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد علت سقوط تیم فجرسپاسی شیراز به لیگ یک گفت: اصلاً دنبال مقصر نیستیم، چون یک فصل مشکل داشتیم. وقتی تیمی سقوط می کند همه مقصر هستند و ما هم نمی خواهیم شخص خاصی را محکوم کنیم و چیزی را گردن کسی بیاندازیم.

وی در خصوص صحبت های مهرزاد معدنچی مبنی برای اینکه یاوری مقصر سقوط فجر به لیگ یک است، اظهار داشت: آقای جعفری گفته کسی در مورد مقصر سقوط حرفی نزند و حالا اگر معدنچی صحبتی کرده مسئولیتش با خودش است.

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز درباره مشکلات این تیم در فصل پیش عنوان کرد: مشکلات زیاد بود. قرار است در این هفته جلسه ای را برگزار کنیم تا در مورد آینده فجر تصمیم گیری شود. نمی خواهم بیشتر از این وارد مسائل جزئی شوم ولی باید از باشگاه پشتیبانی شود. البته نمی خواهم از حرف های من سوءبرداشت شود و بعضی ها فکر کنند که می خواهیم سقوط فجر را به مسائل مالی ربط دهیم.

عاری ادامه داد: در کنار مسائل مالی مشکلات فنی هم باعثشد تا به لیگ یک سقوط کنیم. پس نباید تمام تقصیرات را گردن یک نفر و یا یک جریان بیاندازیم. بهتر است در این مورد بیشتر بحثنشود، من حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی الان وقت گفتن آنها نیست.

وی در مورد آینده محمود یاوری در تیم فجر سپاسی خاطرنشان کرد: ابتدا باید تکلیف باشگاه روشن شود و بعد در مورد سرمربی تصمیم گیری کنیم. باید مشخص شود که چه کسی متولی باشگاه فجر است و چطور می خواهیم در لیگ یک به میدان برویم. وقتی تکلیف این موارد روشن شد آن وقت در خصوص سرمربی هم تصمیم گیری می کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی تصریح کرد: دوست ندارم عوامل سقوط فجر به رسانه ها کشیده شود. ما فرازو نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم و حرف زدن هم مشکلی را حل نمی کند. اگر بخواهیم چیزی بگوییم فقط مظلوم مظلوم تر می شود و ظالم ظالم تر.

عاری در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد سرنوشت فجر مانند برق شیراز شود، گفت: باشگاه فجر متعلق به جعفری و یا عاری نیست ما فقط عوامل اجرایی هستیم. چقدر آقای جعفری دعوا کند؟ چقدر خودش را برای گرفتن کمی پول خراب کند؟

وی در پایان به تسنیم، اظهار داشت: ما اگر می خواستیم لیگ برتری بمانیم باید در نیمه اول بازی برگشت با پیکان کار را تمام می کردیم. وقتی کاپیتان تیم(معدنچی) در بازی رفت وبرگشت موقعیت های مسلم گلزنی را هدر می دهد چه باید بکنیم، آن هم در شرایطی که سرنوشت تیم به یک گل بستگی داشت؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار