|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۸۲

تیمی خوب نبودیم اما بهترین بازیکن این فصل سپاهان بودم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: انتخاب جانشین کرانچار مهم است و اگر کسی که جایگزین او می شود بهتر باشد، هیچکس نمی تواند به این تصمیم خُرده بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، هادی عقیلی در فصلی که گذشت در خط دفاعی تیم سپاهان نمایش خوبی داشت و شاید بتوان او را یکی از بهترین بازیکنان این فصل زردپوشان دانست. او در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص فصلی که برای سپاهان گذشت، علت ناکامی های این تیم، عملکرد خودش، خداحافظی کرانچار و آینده اش صحبت هایی را مطرح کرده است که در زیر می آید:

تسنیم: قبول دارید سپاهان در فصل گذشته به آنچه می خواست نرسید و نتوانست نتایج دلخواهش را کسب کند؟

همانطور که پیش از این هم گفتم ما در نیم فصل اول مشکلاتی داشتیم و مسائلی که در آن مقطع به وجود آمد کارمان را سخت کرد. این مسائل دست به دست هم داد تا در نهایت به چیزی که می خواستیم نرسیدیم. می توانستیم با شایستگی قهرمان لیگ سیزدهم شویم اما این اتفاق رخ نداد. ما در نیم فصل دوم امتیازات زیادی را جمع کردیم و قهرمان شدیم اما چون در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم، نتوانستیم در مجموع به موفقیتی برسیم.

تسنیم: این فصل کارتان در خط دفاعی چگونه بود، از عملکرد فردی خودت رضایت داشتی؟

شخصاً از عملکرد خودم رضایت داشتم و اگر به طور کلی و تمام فصل را در نظر بگیریم بهترین بازیکن این فصل سپاهان بودم. در بیشتر بازی ها حاضر بودم و توانستم به سپاهان کمک کنم اما به لحاظ تیمی فصل خوبی را نداشتیم و خوب نبودیم.

تسنیم: شاید اگر می توانستید در آسیا از گروه تان صعود کنید، نتیجه سپاهان ناکامی در این فصل نمی شد. چه اتفاقی افتاد که هفته آخر صدر جدول گروه را از دست دادید و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماندید؟

گروه ما گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بود. از ابتدا نام این گروه را گروه مرگ گذاشته بودند که به درستی هم نام گذاری شده بود. دیدید که تا هفته پایانی هر چهار تیم مدعی صعود از گروه بودند و در پایان نیز تیم ها با اختلاف امتیاز بسیار کمی صعود کردند یا حذف شدند. بازی های بسیار سختی در این گروه انجام دادیم و متاسفانه در بازی آخر برابر الهلال هم می توان گفت بدشانسی آوردیم و هم با اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم.

تسنیم: شکست تان برابر الهلال ارتباطی به حواشی پیش از بازی هم داشت؟ شاید خط خوردن بازیکنان ملی پوش تان از اردوی آفریقای جنوبی و رسانه ای شدن این موضوع از نظر روحی روانی روی بازیکنان تیم تاثیر گذاشته بود.

بدون شک اگر بازیکنان ملی پوش در این باره صحبت کنند، بهتر است. در مجموع فکر می کنم بازیکنان باید حرفه ای بوده و به این مسائل توجهی نداشته باشند. البته بازیکنان ملی پوش ما جوان هستند و شاید روی روحیه آنها تاثیری گذاشته باشد. از سوی دیگر اگر به صورت روحی و روانی به این قضیه نگاه کنیم، فکر نمی کنم این موضوع تاثیری روی روحیه بازیکنان گذاشته باشد.

یک بازیکن وقتی وارد میدان می شود به چیزی جز موفقیت در بازی فکر نمی کند و مسائلی که خارج از زمین پیش آمده فراموش می شود. نمی توانیم این موضوع را بهانه کنیم و بگوییم به این علت به الهلال باختیم. من فکر می کنم همان بدشانسی و اشتباهات داوری دلیل باخت ما به الهلال بود.

تسنیم: کرانچار بعد از بازگشت به ایران و جلسه ای که برگزار شد با بازیکنان و اعضای تیم سپاهان خداحافظی کرد. این خداحافظی کمی جدی تر از یک خداحافظی معمولی نشان می دهد…

آقای کرانچار با همه خداحافظی کرد اما معمولاً رسم اینگونه است. همیشه در پایان فصل سرمربی تیم بعد از تمام شدن بازی ها جلسه ای را می گذارد و با همه خداحافظی می کند. سال گذشته هم چنین اتفاقی افتاد و آقای کرانچار با بازیکنان خداحافظی کرد.

تسنیم: اگر این خداحافظی جدی باشد و کرانچار دیگر به سپاهان بازنگردد برای تان نگران کننده نیست؟

در اینکه آقای کرانچار مربی بزرگ و خوبی است شکی نیست. اینکه ایشان در سپاهان بمانند یا نه بستگی به نظر مسئولان باشگاه دارد. حتی انتخاب جانشین کرانچار هم مهم است و اگر کسی که جایگزین ایشان شود بهتر باشد، مشخصاً هیچکس نمی تواند به این تصمیم خُرده بگیرد. ما بازیکن هستیم و باشگاه هر تصمیمی که درباره مربی بگیرد ما نباید اعتراض کنیم. در کل باید بگویم که آقای کرانچار مربی بسیار خوبی است و امیدوارم در سپاهان بماند.

تسنیم: از صحبت هایی که می کنی اینطور به نظر می رسد که فصل آینده هم در سپاهان بازی می کنی. در این خصوص تصمیمی گرفته ای؟

من قراردادم با باشگاه سپاهان به پایان رسیده و هنوز هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه انجام نداده ام تا تکلیفم مشخص شود. به احتمال فراوان این هفته جلسه ای خواهم داشت و درباره فصل آینده و حضورم در سپاهان تصمیم گیری کنم.

تسنیم: نظرت در مورد شایعاتی که پیرامون حضور در تیم سابقت به میان آمده چیست؟ هادی عقیلی بعد از دوری چند ساله از پرسپولیس به این تیم باز می گردد یا نه؟

ترجیح می دهم فعلاً درباره این موضوع صحبت نکنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار