|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۲۴

جلسه مدیرعامل پرسپولیس و هواداران کریمی برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای را با هواداران علی کریمی که مقابل این باشگاه تجمع کرده بودند، برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، پس از تجمع تعدادی از هواداران علی کریمی مقابل باشگاه پرسپولیس برای حضور دوباره این بازیکن در جمع سرخپوشان و خداحافظی اش با پیراهن سرخپوشان، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود مشغله کاری که داشت به میان آنها آمد و جلسه ای را در سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس با تعدادی از هواداران علی کریمی برگزار کرد.

هواداران کریمی ضمن تبریک مدیرعاملی رحیمی از او درخواست کردند که شرایط حضور دوباره علی کریمی در پرسپولیس را فراهم کند تا این بازیکن با لباس پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند.

رحیمی در صحبت با این هواداران گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا پرسپولیس به موفقیت برسد. ما وظیفه داریم که برای هواداران خبرهای خوبی را پدید بیاوریم و طوری رفتار کنیم که تیم پرسپولیس به آرامش برسد، چون هر زمان که پرسپولیس آرامش داشته به موفقیت رسیده است.

وی با بیان اینکه «می دانیم نگرانی هواداران چیست و باید این نگرانی ها را برطرف کنیم»، گفت: اگر حمایت هواداران از پرسپولیس نبود این باشگاه هم مانند تیم های دیگر می شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من به باشگاه پرسپولیس نیامدم تا نقش اداره کننده داشته باشم بلکه می خواهم باشگاه را بسازم تا بتواند روی پای خود بایستد. من همیشه در خدمت شما هواداران هستم و می توانید هرموقع که خواستید با من صحبت کنید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار