|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۵۱

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ شبکه ای در کشور به گستردگی آموزش و پرورش وجود ندارد واین شبکه آماده است دربحثورزش آماده استعدادیابی و بهره وری مناسب داشته باشد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانمهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که در سمینار هم اندیشی برنامه ریزی فعالیت مراکز ورزش قهرمانی در هتل المپیک سخن می گفت عنوان کرد: طرح جامع ورزش کشور در سال ۸۲ تدوین شد و موضوع استعدادیابی و ایجاد نظام روشمند استعدادیابی ورد توجه قرار گرفت. اما به دلایل مختلف شکل نگرفت.

او ادامه داد: فعال نبودن آموزش و پرورش هم در این زمینه یک ضعف بزرگی بود و در نشستهای مشترکی که با دکتر نصرالله سجادی داشتیم قرار براین شد که نظام استعدادیابی استقرار پیداکند.

معاون ورزش وسلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۲ میلیون ۱۰۰ هزار دانش آموز در ۱۰۵ هزار مدرسه در کشور وجود دارد اظهار داشت: هیچ شبکه ای در کشور به اندازه آموزش و پرورش به صورت مویرگی و گسترده وجود ندارد این شبکه دربحثورزش آماده استعدادیابی و بهره وری مناسب است.

او گفت: باید تلاش کنیم یک ارتباط فزاینده بین والدین معلمین و پایگاههای استعدادیابی به وجود بیاوریم.

حمیدی با اشاره به کانونهای درون مدرسه ای والمپیادهای درون مدرسه ای که از اول مهر ۹۳ آغاز می شود عنوان کرد: کانونها و المپیادها می توانند پایگاه استعدادیابی در آموزش و پرورش باشد اظهارداشت: برای همکاری سنحیده بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان به وجود آورد.

در وزارتخانه هر چه قدر بهم نزدیکتر شود درشناسایی و پرورش استعدادها موفق تر خواهند بود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار