|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۷۵

هنر واعظ این است که هر جا می رود، یک سال دوام نمی آورد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات واعظ آشتیانی گفت: حواس او پرت است و متوجه خیلی از مسائل نمی شود.

علی فتح الله زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دربارهاظهارات واعظ آشتیانیمبنی بر اینکه فتح الله زاده تنها مدیری بود که اموال استقلال را همیشه فروخته، اظهار داشت: ما بر اساس مصوبات هیئت مدیره و همچنین مواردی که خودمان درآمدزایی کرده بودیم، اموالی را فروختیم. این مسئله برای ۲۰ سال گذشته است و همه از آن باخبر هستند.

وی با بیان اینکه کار غیرقانونی انجام نداده ام، افزود: مگر می شود بر اساس مصوبات هیئت مدیره عمل نکنیم؟ آن زمان درآمدزایی کردیم، کجای این کار اشکال دارد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه پیش از این از واعظ درخواست کرده بودید تراز مالی دوران مدیریت خود را نشان دهد و واعظ تراز مالی از ۳۱ تیر ۸۷ تا ۳۱ تیر ۸۸ را امروز نشان داده، تصریح کرد: آن ترازی نیست که نشان می دهد. تزاز مالی یعنی اینکه هیئت مدیره مصوب و آن را تایید کرده است. آقای واعظ! شما که این همه ادعا داری، ترازی که امضا شده را نشان دهید. پیش از این در گفت وگو باخبرگزاری تسنیمگفته بودم تا واعظ تراز خود را نشان ندهد نباید با او صحبت کرد. کسی که تراز ندارد، نمی تواند در مورد شخص دیگری حرف بزند.

فتح الله زاده در خصوص اینکه واعظ گفته بزرگترین ضربه را در زمان مدیریت او سعیدلو به استقلال زد، خاطرنشان کرد: سعیدلو با او توافقی نداشت که چیزی بدهد. سعیدلو به تو(اشاره به واعظ) گفت که بیا ۵۰ - ۵۰ کار کنیم اما قبول نکردی. پس سعیدلو تعهدی به تو نداشت ولی به من که تعهد داشت، چرا می گویی فتح الله زاده بدهکار است؟ واعظ از چیزی که تعهدی نشده طلب می کند ولی چیزی را که به من تعهد شده را زیان می بیند. اگر وزارت ورزش نصف بودجه را پرداخت و آن را رعایت می کرد اکنون سودهی داشتیم. چطور ممکن است که واعظ طلب خود را از سازمان تربیت بدنی که تعهدی برای پرداخت آن وجود نداشت، طلب می داند ولی طلب من از وزارت را بدهی؟ این پارادوکس را یک بچه هم می فهمد.

وی درباره اینکه اظهارات واعظ که مدعی شده فتح الله زاده چندین مشاور و معاون در باشگاه استقلال دارد که همه آنها هزینه دارند، گفت: ایشان هر وقت وزیر شد، پاسخش را می دهم! واعظ چه کاره است که صحبت می کند؟ چه سمتی دارد؟ جهت اطلاع واعظ باید بگویم، او که به وکیل و مشاورهای خود حقوق می داد، بداند که به غیر از یک معاون من در استقلال بقیه حقوقی دریافت نمی کنند.

فتح الله زاده اظهار داشت: رئیس هیئت مدیره ما کاملا از همه چیز باخبر است، اما تو آقای واعظ، چیزی نمی دانی. آقای واعظ، مغلطه کردن ممنوع! نجف نژاد گفته برای بازیکنان ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده نه مجموع هزینه های تیم. تو آنقدر «هُل» هستی که متوجه نمی شوی که سایر افراد چه چیزی می گویند. ۱۶ میلیارد برای باشگاه ها هزینه و بقیه مبالغ هم خرج باشگاه شده است. واعظ جان! این موضوع که خیلی ساده بود، چرا این موضوع ساده را متوجه نمی شوی؟!

فتح الله زاده در مورداینکه واعظ معتقد است اسپانسر گرفتن باشگاه استقلال توسط مهدی رحمتی کار غیر قانونی است، تصریح کرد: از بس که به واعظ اطلاعات غلط می دهند، همین طور غلط در غلط جلو می رود! ما به رحمتی بهره وری ندادیم، بلکه پول اسپانسر را به او پرداخت کردیم. به طور ساده باید بگویم که از پول اسپانسر ۴۰۰ میلیون تومان گرفتیم و آن را برای قرارداد رحمتی پرداخت کردیم.

واعظ آشتیانی در نشست خبری خود مدعی شد: «در گروه های مختلف سیاسی با افراد مختلف آشنا است که معادلات سیاسی را می شناسند اما فتح الله زاده با این معادلات آشنایی ندارد. به هر حال کسی که زیاد به باکو سفر می کند در فضای امروز مملکت نیست». فتح الله زاده در واکنش به اظهارات واعظ به تسنیم گفت: به سَر واعظ هوا خورده و اجازه دهید وی کمی تنفس کند! پست سیاسی واعظ کدام بوده است؟ ایشان هر زمان که توانست در هر جایی ۲ سال دوام بیاورد، به او جایزه می دهم. واعظ هر جا که رفته، یک سال بعد او را بیرون می کنند.

وی افزود: تنها هنر واعظ این است که هر جا می رود، یک سال دوام نمی آورد. او قائم مقام سازمان تربیت بدنی شد و بیشتر از ۲ ماه دوام نیاورد. در این دو ماه یک ماه در سفر مکه بود و پس از یک ماه بعد هم او را بیرون کردند. این از افتخارات ایشان است که همه جا می گوید قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: تقصیر من نیست، آدمی که تجزیه و تحلیل بلد نباشد، همیشه دچار این مشکلات و توهمات می شود. من اعلام کردم که مجمع را به من دهید. واعظ عزیزم، دوست خوبم! دادن مجمع یعنی اینکه اجازه دهند، هیئت مدیره را من انتخاب کنم. آیا در ۴ سال گذشته من می توانستم هیئت مدیره را خودم انتخاب کنم؟ این پیشنهادی که من دادم همان است که خادم می گوید. به خادم پیشنهاد دادم و گفتم ۳ نفر از اعضای هیئت مدیره را من انتخاب کنم تا پول باشگاه را بدهم.

فتح الله زاده تصریح کرد: مانده ام که چرا واعظ این مسائل را نمی فهمد. دوباره تاکید می کنم که پیشنهاد دادم انتخاب هیئت مدیره با من باشد تا هیچ پولی از وزارت نگیریم. آقای واعظ این موضوعات را بفهم!

واعظ آشتیانی در نشست خبری با نشان دادن نامه ای از سوی فتح الله زاده در برنامه ۹۰ گفت که فتح الله زاده معتقد بود امضای سعیدلو پای آن ثبت شده است اما واعظ با نشان دادن امضای دیگری مدعی شد آن امضا جعلی بوده است. فتح الله زاده در واکنش به این مسئله اظهار داشت: من اصلا از آقای سعیدلو امضایی نشان ندادم، بلکه امضای عباس شوقانی امور مالی نشان دادم. حواس واعظ خیلی پرت است. اگر امضای جعلی از سعیدلو نشان داده ام، چرا خود سعیدلو حرفی نزد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مالیات واعظ آشتیانی گفت: اگر ما آن مصاحبه را انجام نداده بودیم، شما از کجا متوجه می شدید که سال گذشته پاسخ ما را در مصاحبه ای دادید؟ علم غیب داشتی که از آن با خبر شدی؟

به گزارش تسنیم، فتح الله زاده نامه زیر که امضای عباس شوقانی پای آن بود را در اختیار تسنیم قرار داد و گفت که او این نامه را در برنامه نود نشان داده و بحثجعلی بودن امضای سعیدلو مطرح نبود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار