|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۹۸

قائم مقام باشگاه پیکان در واکنش به صحبت های جعفری:

قائم مقام باشگاه پیکان گفت: از جعفری بعید است که به جای واقع نگری و پذیرش شکست این گونه دست به فرافکنی بزند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت باشگاه پیکان، احمد مددی با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی جعفر جعفری، مدیرعامل باشگاه فجرشهیدسپاسی شیراز تصریح کرد: این مطالب را از پایه و اساس کذب محض و فاقد وجاهت قانونی می دانیم.

مددی اصلی ترین علت طرح چنین مسایلی را شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت شکست و سقوط فجر به لیگ دسته یک دانست و تاکید کرد: ریشه جو سازی های مسئولان فجر مربوط به اکنون نیست چراکه آنان از فردای برگزاری دیدار رفت در شیراز و هنگامی که متوجه شدند از نظر فنی زورشان به پیکان نمی رسد شروع به فرافکنی کرده و علیه تیم پیکان تخریب ها و فضاسازی های فراوانی را ایجاد کردند.

قائم مقام باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدبیر درست و منطقی مدیرعامل باشگاه پیکان و توصیه او به بازیکنان و کادر فنی مبنی بر آرامش و تمرکز بر دیدار برگشت و پرهیز از جنجال و حاشیه پراکنی، با اعتقاد و ایمان راسخ و با منش اخلاقی موفق به پیروزی و صعود به لیگ برتر شدیم.

وی جوسازی رسانه ای ایجاد شده از سوی مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز را با هدف به حاشیه کشیدن صعود افتخار آمیز پیکان به لیگ برتر دانست و افزود: بهتر است آقای جعفری فکری به حال تیم سقوط کرده اش بکند و در عین حال پاسخی منطقی به هواداران مغموم و خونگرم تیم فوتبال فجرسپاسی بابت چرایی سقوط این تیم داشته باشد که چرا فجر سپاسی به این حال و روز افتاده است؟!

مددی یادآور شد: در طول فصل مسابقات لیگ یک فوتبال کشور، سختی های فراوانی متحمل شدیم و از ناحیه داوری خسارت های زیادی دیدیم اما همواره در چارچوب قانون مسایل مان را پیگیری کردیم اما این نمی شود که هر کس از ظن و گمان خود به تهمت و افترا دست بزند و موفقیت های یک باشگاه را زیر سوال ببرد.

قائم مقام باشگاه پیکان اتهام جعفری به تیم پیکان ابهام آمیز دانست و افزود: آقای سعید حلافی تا پیش از اینکه به خدمت تیم پیکان درآید در ۳ تیم پرسپولیس، نفت تهران و داماش حضور داشته است، پس چگونه است که او مدعی جعلی بودن کارت پایان خدمت این بازیکن است در حالی که وی پیش از این و با همین کارت به ظن وی جعلی در ۳ باشگاه بازی کرده است. به آقای جعفری توصیه می کنم ظرفیت شکست را در خود بالا ببرد و به جای فرافکنی، واقعیت صعود پیکان به لیگ برتر را با جان و دل بپذیرد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار