|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۴۹

حاشیه های حضور کفاشیان در نمایشگاه کتاب

مهاجم و دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال جوایز ویژه ای را برای گل زن و دروازه بان تیم ملی در جام جهانی اهداء خواهند کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، حسن روشن مهاجم تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در نمایشگاه کتاب و در حضور کفاشیان اعلام کرد که به گل زن تیم ملی در جام جهانی یکی از مدال هایش را اهداء خواهد کرد.

*فرامز ظلی دروازه بان اسبق تیم ملی اعلام کرد که اگر دروازه بان ایران در جام جهانی درخشش داشته باشد یک پیراهن قدیمی شماره یک به رنگ مشکی دارد که کهنه شده اما با این حال آن پیراهن را به دروازه بان تیم ملی تقدیم می کند.

*حمید جاسمیان از پیشکسوتان فوتبال و عزیزی خادم از اعضای سابق هیأت رئیسه فدراسیون همراه کفاشیان در نمایشگاه حضور داشتند.

*مهدی حب درویش رکورد دار روپایی در جهان با حضور کفاشیان در غرفه فدراسیون فوتبال روپایی زد و حتی از کفاشیان خواست که یک ساچمه را به سمت او پرتاب کند تا او با آن ساچمه روپایی بزند که کفاشیان بدون آنکه ساچمه را پرتاب کند دستش را به سمت حب درویش حرکت داد و گفت " چرا روپایی نمی زنی " و رئیس فدراسیون اینگونه سر به سر این رکورددار جهان گذاشت.

*در غرفه برخی از مردم هم از کفاشیان سؤالاتی داشتند. یکی از سؤالات این بود که آیا از اردوی آفریقای جنوبی راضی هستید؟ که کفاشیان گفت: ۵۰درصد بازیکنان نبودند اما اردوی خوبی بود و کی روش و بازیکنان از این اردو راضی هستند. قرار است اردوی اتریش تکمیل کننده این اردو باشد.

*کفاشیان در مورد انتظارش از حمایت مردم و پیشکسوتان از تیم ملی گفت: همین که پیشکسوتان می آیند و حضور دارند یعنی آنکه از تیم ملی حمایت می کنند. مردم از آنها خاطره خوبی دارند و امیدوارم تیم ملی هم بتواند بهترین باشد.

*رئیس فدراسیون در مورد تورهای جام جهانی گفت: آژانس هایی که با مجوز فدراسیون فعالیت می کنند معتبر هستند و مردم می توانند در این آژانس ها ثبت نام کنند البته هزینه این تورها گران است.

*حسن روشن در پاسخ به فردی که گفت کی روش تأثیری در فوتبال ما نداشته، گفت: من هم قبول دارم تیم ملی با خلاقیت و مدیریت ایرانی به جام جهانی رفت و اکنون کی روش باید به تیم ملی و ایران تخفیف بدهد تا همچنان با هم همکاری کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار