|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۷۰

حاشیه های حضور کفاشیان در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری تسنیم: حضور رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در نمایشگاه کتاب حاشیه های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان ظهر امروز(یکشنبه) در مصلی بزرگ تهران حاضر شد و از بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کرد. رئیس فدراسیون فوتبال که در غرفه این فدراسیون نیز حاضر شد حضور بی حاشیه هم نبود.

* مراسمی که با برنامه ریزی قبلی انجام شده بود، نظم خوبی نداشت و این مراسم به شکل بسیار بدی برگزار شد.

* اسپانسر تیم ملی فوتبال که از این مراسم فیلم برداری می کرد، با اقدامات خود مانع انجام کار خبرنگاران شد و پوشش خبری این مراسم به سختی صورت گرفت.

* علی کفاشیان با دو نفر محافظ از نمایشگاه کتاب بازدید کرد که این کار او پیش از این صورت نگرفته بود و وی برای اولین بار با محافظ در مراسمی حاضر می شد.

* محافظان رئیس فدراسیون فوتبال بارها در کار خبرنگاران دخالت و در پوشش اخبار خلل ایجاد می کردند.

* حسن روشن مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه اگر مهاجمی از تیم ملی در جام جهانی برزیل گلزنی کند چه کاری برای او انجام خواهد داد، گفت: اگر مهاجمی در برزیل گلزنی کند، یکی از مدال های خودم را تقدیم او می کنم.

* فرامرز ظلی دروازه بان پیشین تیم ملی کشورمان نیز در پاسخ به این سؤال که اگر دروازه بانی از تیم ملی در جام جهانی گلی را برای تیم ملی بخرد یا پنالتی بگیرد چه کاری می کند، عنوان کرد: من یک پیراهن شماره یک دارم که متعلق به تیم شاهین است. اگر دروازه بانی از تیم ملی در جام جهانی بدرخشد خودم این پیراهن را تنش می کنم.

به گزارش تسنیم، علی کفاشیان از ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۱۷ در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار