|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۸۷

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه عجمان امارات با ارسال نامه ای از توجه مدیرعامل جدید پرسپولیس به طلب این باشگاه بابت انتقال محمدرضا خلعتبری تشکر کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا رحیمی با توجه به اهمیت موضوع قرارداد محمدرضا خلعتبری با باشگاه عجمان و مطالبات این باشگاه اماراتی از پرسپولیس، با ارسال نامه ای آمادگی خود را برای مذاکرات دو باشگاه اعلام کرد.

خلیفه عیسی الجرمان مدیر عامل باشگاه عجمان نیز در پی نامه ارسالی رحیمی با تبریک مدیر عاملی وی برای باشگاه پرسپولیس و مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در نامه مدیر عامل باشگاه عجمان به رحیمی آمده است:

مفتخرم، صمیمانه ترین احترامات را تقدیم می کنم و بابت نامه شما که بیانگر توجه شما به امور، به عنوان مدیرعامل است، تشکر کنم.

من و برادران عجمانی، مدیران و هیئت مدیره عجمان، تبریک های گرم خود را تقدیم داشته و امیدواریم تیم پرسپولیس در سایه رهبری حضرتعالی به رونق و نتایج عالیه نائل آید. ما بسیار مایلیم روابط حسنه ای با محصولی پر سود برای هر دو تیم ایجاد شود.

همچنین رحیمی امروز(یکشنبه) با ارسال نامه ای از ابراز لطف مدیریت باشگاه عجمان تقدیر و تشکر و بر همکاری بین دو باشگاه تاکید کرد. رحیمی در نامه اش به مدیر عامل باشگاه عجمان از خداوند متعال موفقیت تیم عجمان را خواستار شده است.

متن نامه ارسالی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به خلیفه عیسی الرجرمان به شرح زیر است:

از نامه تبریک شما که در تاریخ ۲ می ۲۰۱۴ ارسال کردید، سپاسگزارم.

از طرف هیئت مدیره پرسپولیس و مدیران باشگاه، من نیز دست شما را به برادری می فشارم و مطمئن هستم که روابط دوستانه محکمی بین دو باشگاه برقرار خواهد شد. برای شما و باشگاه عجمان از درگاه خداوند متعال پیروزی و موفقیت آرزومندم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار