|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۳۱

مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اسامی اعضای کادر فنی تیم ملی واترپلو جوانان را اعلام کرد که نسبت به سال گذشته تغییراتی در آن به چشم می خورد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیش از اعلام اسامی اعضای کادر فنی صحبت هایی درخصوص ایجاد تغییرات وجود داشت ولی کمتر کسی پیش بینی می کرد تیمی که توانسته عنوان قهرمانی قاره را در یک مسابقات واقعاً آسیایی که با حضور ابرقدرت های قاره کهن برگزار شد، سرمربی خود را از دست دهد. با این تفاسیر کادر مربیگری تیم ملی واترپلو جوانان را دانیال خاکبان و رضا مخیلفی تشکیل می دهند.

وحید رضایی، سرمربی اسبق تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان در این خصوص به خبرنگار ما اظهار داشت: پیرو مذاکراتی که در سال گذشته با رییس فدراسیون داشتیم درخصوص مطالبات به طور ضمنی و شفاهی به توافق رسیدیم اما در مرحله اجرا وضعیت به گونه ای دیگر درآمد.

وی تصریح کرد: با وجود آن که من تا اسفند ماه سال ۱۳۹۲ سرمربی تیم ملی جوانان بودم اما مسئولان بهمن ماه سال ۱۳۹۲ از من در خصوص ادامه تمرینات و کار برنامه خواستند. با وجود چنین برخوردی آن ها همچنان برنامه های خود مربوط به انتخاب مربی خارجی را دنبال می کردند تا این که در مورد کادر فنی تصمیماتی گرفته شد که با افکار و صحبت ها تناقض داشت آن ها ابتدا اعلام کردند که مولر، سرمربی و من دستیارش در تیم ملی جوانان شوم اما بعدها اعلام کردند که تیم های ساحلی بزرگسالان و جوانان باید با یکدیگر تلفیق شود.

رضایی تصریح کرد: در خصوص تلفیق جوانان و بزرگسالان اعلام کرده ام که تفاوت سنی این دو رده با یکدیگر بسیار زیاد است و این اقدام غیر اصولی است.

وی گفت: در جلسات کمیته فنی که در سال جاری برگزار شد هیچ گونه صحبتی در خصوص تیم ملی جوانان انجام نشد و من دیگر به طور مستقیم با " محسن رضوانی " وارد مذاکره نشده ام و تمامی اخبار مربوط به تیم ملی جوانان را از طریق رسانه های گروهی می شنوم. به نظرم وقتی تصمیمات اتخاذ شده در کمیته فنی اجرا نمی شود پس تشکیل این کمیته معنا ندارد.

سرمربی اسبق تیم ملی واترپلو جوانان در ادامه یادآور شد: در تمامی کشورهای دنیا هر مربی که موفق به کسب نتایج مطلوب حتی متوسط شود از سوی مسئولان حفظ شده و تمامی تلاش ها برای ارتقای سطح کار صورت می گیرد اما در این فدراسیون ما عکس قضیه را شاهد هستیم مربی که با کمترین امکانات مدال طلای قاره و سهمیه مسابقات جهانی را به دست آورده را کنار می گذارند.

رضایی در خصوص پیشنهاد مسئولان به حضورش در تیم ملی بزرگسالان گفت: به هیچ عنوان این پیشنهاد را قبول نکردم. چون غیراصولی و غیرمنطقی است مسئولان نباید ترکیب کادر تیم ملی جوانان را برهم می زدند ما کار سختی را در رقابت های آسیایی انجام دادیم.

سرمربی اسبق تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان در پایان گفت: مسئولان تصمیمات خود را گرفته اند و چون هیچ گونه تفکر خاصی پشت سر این تصمیم گیری ها نیست به هیچ عنوان منتظر اتفاق بهتری از این پس نیستم. اگر فدراسیون در کمیته ملی المپیک من را حمایت کند به طور قطع مسئولان نگاه ویژه ای به تیم ملی خواهند داشت و شرایط بهتری را در مقابل ما ارائه می دهند، اگر شرط مسئولان برای حمایت از مربیان خارجی بودنشان است پس من هم از ا ین پس با هیچ شخص ایرانی حرف نمی زنم و تغییر زبان خواهم داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار