|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۵۵

بازی مقابل تیم های بزرگ برای ما مفید است

سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: فعلاً با همین نفراتی که در اردو حضور دارند کارمان را دنبال می کنیم و ممکن است در آینده فردی به ما اضافه شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، نلو وینگادا در پایان تمرین امروز تیم ملی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم را آغاز کردیم و در حال حاضر به جز علی کریمی ۲۷ نفر در تمرین حضور دارند.

وی افزود: طی دو روزی که در تمرینات حاضر شدم تازه در حال کسب اطلاع از شرایط بازیکنان هستیم و هنوز از وضعیت آنها به طور کامل آشنایی ندارم. همچنین از گذشته اطلاعاتی در اختیارم قرار گرفته و با جمع آوری اطلاعاتمان با یکدیگر و همچنین در نظر گرفتن چهار اردویی که در پیش مانده تلاش می کنیم اطلاعات خوبی از بازیکنان به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی امید در مورد اینکه آیا بازیکنان جدیدی قرار است به تیم ملی دعوت شوند، خاطرنشان کرد: در هفته آینده که اردوی تیم ملی در پیش داریم ۲۸ بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت می شوند تا با اضافه شدن سایر بازیکنان بتوانیم به جمع بندی خوبی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سؤال که علی کفاشیان اعلام کرده شاید تیم ملی امید دیدار دوستانه ای با کره جنوبی برگزار کند و آیا او می پذیرد دیدار دوستانه ای با یکی از جدی ترین رقیب های ایران در مسابقات آسیایی داشته باشد، گفت: این چالش خوبی برای ماست و قرار گرفتن مقابل یکی از تیم های قدرتمند آسیا می تواند برای بازیکنان مفید باشد.

وینگادا در مورد وضعیت دستیاران خود عنوان کرد: مهم ترین نکته این است که با همین نفرات و دستیاران کارمان را ادامه می دهیم و بتوانیم آمادگی خوبی به دست بیاوریم. من با همین افرادی که کنارم هستند کار را دنبال می کنم و ادامه می دهم. تلاش می کنیم همدیگر را بهتر بشناسیم و اطلاعات خوبی از یکدیگر به دست بیاوریم.

ممکن است در آینده فردی به ما اضافه شود اما این افرادی که در حال حاضر در تمرینات حاضر هستند به من کمک می کنند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار