|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۰۰

تمام نفرات تیم را بر اساس فرآیند انتخابی گزینش کردیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: هدف اصلی ما از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کسب تمام سهمیه المپیک نوجوانان و حضور موفق در مسابقات جهانی است.

علی اشکانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص حضور تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مهم ترین و اصلی ترین هدف ما کسب هر پنج سهمیه ممکن در المپیک نوجوانان است و تلاش می کنیم تا به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تمام نفرات تیم را بر اساس فرآیند انتخاب تیم های ملی گزینش کردیم و فکر کنم اولین تیمی باشیم که بر اساس فرآیند تمام نفراتش انتخاب شدند. با حضور در دو تورنمنت تدارکات خوبی داشتیم؛ هرچند که در ۲ - ۳ وزن مشکل داشتیم و دوست داشتم در این اوزان تغییرات داشته باشم، اما به قانون احترام گذاشتیم و این کار را انجام ندادیم. در ۴۶ کیلو با توجه به آسیب دیدگی نفر اول، نفر دوم را اعزام می کنیم با وجود اینکه نفر دیگری هم داشتیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: هدف اصلی ما حضور موفق در مسابقات جهانی است و برای کسب هر پنج سهمیه در المپیک نوجوانان به قهرمانی آسیا می رویم. با توجه به اینکه تمام تیم ها برای کسب سهمیه می آیند کار سختی خواهیم داشت. متأسفانه در این سال ها کار اصولی و پایه ای در کشتی نوجوانان نشده است و این موضوع کار را سخت تر کرده است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار