|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۱۴

امیدوارم رحیمی یادگاری های خوبی به جای بگذارد

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال از مدیرعامل جدید این باشگاه حمایت کرد و گفت: مگر امثال رویانیان، کاشانی و غمحوار سابقه فوتبالی و ورزشی داشتند؟

جعفر کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد حضور علیرضا رحیمی در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم رحیمی از توانایی های دوران حضورش در سپاهان و فدراسیون هندبال استفاده کند و یادگاری های خوبی در پرسپولیس به جا بگذارد.

وی ادامه داد: از رحیمی شناخت دارم، انتخاب او برای پرسپولیس خوب است. کمتر مدیری است که بتواند چندین سال در فدراسیونی فعالیت کند اما رحیمی این کار را در فدراسیون هندبال انجام داد، همین سالن هندبالی که وجود دارد از یادگاری های رحیمی است. رحیمی در سپاهان هم توانست بحران را مدیریت کند و در مدتی کوتاه به قهرمانی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اینکه یک مدیر فقط فوتبالی باشد دلیلی بر خوب بودنش نیست اما رحیمی هم فوتبالی و هم مدیر خوبی است. در فوتبال ما مدیرانی مانند رحیمی کمتر وجود دارند.

کاشانی در خصوص انتفاداتی که به انتخاب رحیمی که در باشگاه سپاهان بوده، می شود خاطرنشان کرد: این چه صحبت هایی است که مطرح می شود؟ کسی دیگر این حرف ها را نمی پذیرد چون کاملاً پیش افتاده است. مگر امثال رویانیان، کاشانی و غمحوار سابقه فوتبالی و ورزشی داشتند؟ رحیمی که سابقه ورزشی دارد و به همین دلیل اینگونه صحبت ها انحرافی است و زیبنده نیست. سپاهان و پرسپولیس هر ۲ ریشه شاهینی دارند.

وی درباره انتخاب هیئت مدیره اقتصادی برای باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم دوستان درهیئت مدیره بتوانند به وعده هایشان عمل و مشکلات مالی را حل کنند. آقایان باید در بخش آکادمی و فوتبال پایه پرسپولیس سرمایه گذاری زیادی انجام دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اظهار داشت: درحال نگارش کتاب خاطرات هستم و می خواهم خیلی صحبت ها را در این کتاب بنویسم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار