|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۶۷

رحیمی می تواند هواداران پرسپولیس را خوشحال کند

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل جدید این باشگاه توانایی خوشحال کردن هواداران پرسپولیس را دارد.

محمد دایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلاً خبر خاصی نیست، البته صحبت های خوبی مطرح شده است و تا الان که ما در پرسپولیس ماندنی شده ایم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس باید تعدیل شود، اظهار داشت: من در جریان این حرف ها نیستم اما در کل قرارداد ما چیزی نبود که تعدیل شود. من فصل قبل ۴۰ درصد پول گرفته ام و امیدوارم با حضور مدیران جدید از این مشکلات خبری نباشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور علیرضا رحیمی در این باشگاه عنوان کرد: آقای رحیمی به پرسپولیس آمده تا کمک کرده و مشکلات باشگاه را حل کند. رحیمی مدیر موفق و کاربلدی است که می تواند هواداران پرسپولیس را خوشحال کند.

دایی در واکنش به انتقادات برخی به اصفهانی بودن رحیمی تصریح کرد: این حرف ها چیست که می زنند؟ مگر در ۱۰۰ سال پیش زندگی می کنیم؟ اینکه یک مدیر از چه شهری می آید مهم نیست، بلکه مهم این است که کارایی داشته باشد، حالا می خواهد آذری، لُر، عرب یا اصفهانی باشد.

وی درباره اینکه تکلیف بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس چه می شود، خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس همه بزرگ هستند و قاعدتاً پیشنهاداتی هم برای آنها وجود دارد. باید تکلیف تمام بازیکنان را در آینده ای نزدیک مشخص کنیم.

مربی پرسپولیس در مورد قانون استفاده تیم ها از بازیکنان جوان گفت: جوانگرایی بسیار خوب و تاثیرگذار است اما باید برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند شرایط ویژه ای فراهم شود تا به مشکل نخورند.

دایی در خصوص افتتاح بلواری در اردبیل به نام علی دایی اظهار داشت: مردم و مسئولان اردبیل مثل همیشه به علی دایی لطف داشته اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار