|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۸۸

برقی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم والیبال متین ورامین گفت: تیم والیبال متین ورامین برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان بر خلاف سایر تیم ها ضعیف تر شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در آستانه آغاز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان، تیم ها با حداکثر توان و آمادگی در برزیل حضور پیدا می کنند و هدفی جز قهرمانی ندارند. شاید نمونه این باشگاه ها، الریان قطر باشد که با سرمایه گذاری زیاد، بازیکنان شاخصی را از لیگ ایتالیا به دوحه کشاند و همراه خود به بلوهوریزونته برزیل برد.

در این بین فقط تیم متین ورامین، قهرمان لیگ برتر ایران و باشگاه های آسیا است که مهره خارجی ندارد. این تیم نه تنها بازیکن کمکی شاخصی برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان جذب نکرد بلکه بازیکنان ملی پوش و کلیدی خود را هم از دست داد. کار ورامینی ها به همین جا ختم نشد و احمد مساجدی و عباس برقی هم به عنوان دستیاران دانیله بانیولی، این تیم را ترک کردند.

عباس برقی در این باره به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: تیم متین ورامین هم قهرمان لیگ برتر شد، هم قهرمان آسیا. باید بگویم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم اما پیش بینی خاصی نمی توانم از مسابقات باشگاه های جهان داشته باشم.

مربی سابق تیم متین ورامین خاطرنشان کرد: معمولا رسم بر این است که وقتی تیمی به مسابقاتی با سطحی بالاتر می رود، تلاش می کند خود را از همه لحاظ تقویت کند اما متاسفانه در مورد متین ورامین با توجه به تعاملی که بین فدراسیون والیبال و مسئولان متین به وجود آمد، چنین اتفاقی نیفتاد. در واقع متین نه تنها تقویت نشد بلکه مهره های اصلی خود را هم از دست داد. بازیکنانی هم که جایگزین نفرات اصلی شدند در حد آنها نبودند. متین ورامین برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بر خلاف سایر تیم ها ضعیف تر شده است. محمد موسوی، نیکولای نیکولوف، شهرام محمودی و سعید معروف، بازیکنانی نیستند که بتوان به راحتی برای آنها جانشین تعیین کرد.

برقی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان متین ورامین با همت و غیرت ایرانی بتوانند نتایج قابل قبولی در برزیل بگیرند.

عباس برقی در مورد برنامه های بعدی خود گفت: ۳ پیشنهاد همکاری از تیم های لیگ برتر دارم که بیش از هر چیز برایم جای تعجب دارد که چرا تیم ها از الآن و به این زودی برای لیگ ۹۳ دست به کار شده اند. یک پیشنهاد هم از فدراسیون والیبال برای همکاری به عنوان مشاور با این فدراسیون دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار