|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۹۸

اخبار تیم فوتبال استقلال؛

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال، پس از پایان لیگ ها در فوتبال به کشور آمریکا سفر می کند، اما پس از پایان این فصل این مربی سفرش را لغو کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال، پس از پایان فصل قرار بود کشور را به مقصد آمریکا ترک کند، اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا این مربی در انتظار مشخص شدن وضعیت خود در تیم استقلال است، وی معتقد است که ترک کشور در این شرایط به نفع وی نیست و این مربی پس از مشخص شدن حضورش در استقلال و اقدامات لازم در خصوص تیم جدید و بازیکنانش در خصوص سفرش تصمیم گیری می کند زیرا وی برای کارهای مربوط به خود هر سال به آمریکا سفر می کند، اما در فصل های قبل در سفری که به آمریکا داشته و زمانی که در ایران حضور نداشت، تیم طوری کار کرد که برای وی راضی کننده نبود و این موضوع برای وی خوشایند نبود.

شایان ذکر است، این مربی اعلام کرده است پس از جمع و جور کردن تیمش برای سفر به آمریکا اقدام می کند و در غیر این صورت سفرش، به کشور آمریکا را لغو می کند.

***دلیل ضبط پاسپورت حیدری شخصی است

بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، حیدری در فرودگاه با حالتی عصبانی وارد کشور شد و به همین دلیل، اعلام شد که مشکل وی بدلیل مسائل مالیاتی است و این بازیکن باید بدهی خود را با اداره مالیات حل و فصل کند تا در فرودگاه دچار مشکل نگردد اما شنیده ها حاکی از آن است که مشکل حیدری مالیاتی نیست و این بازیکن به دلیل مشکلات شخصی در فرودگاه از دریافت پاسپورت خود منع شده است.

نکته قابل توجه اینکه این موضوع در فرودگاه اعلام شد که مشکلات حیدری مشخص است، اما پس از خروج از فرودگاه شرایط تغییر کرد و اعلام شد که این بازیکن مسئله مالیاتی دارد.

گفتنی است، این بازیکن که با مشکل شخصی روبرو شده است، مسئولان تیم ملی به وی اطمینان داده اند که مشکل وی را حل می کنند و آنها در حال پیگیری هستند و قرار شده که بزودی پاسپورت وی در اختیارش قرار گیرد.

***پژمان منتظری به استقلال باز نمی گردد

منتظری در حالی استقلال را ترک کرد که مبلغ مورد نظر خود را به ازای یک نیم فصل دریافت کرد و به قطر رفت تا فوتبالش را در این کشور دنبال کند، از طرفی اعلام شده است که وی برای فصل آینده به استقلال بازمی گردد اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد زیرا این مدافع قصد بازگشت به کشور ایران و استقلال را ندارد.

گفتنی است، این بازیکن به دلیل اینکه جام جهانی در پیش است قصد ندارد در خصوص تیم آینده اش تصمیم گیری کند زیرا اعلام شده که وی حتی اگر پس از جام جهانی با پیشنهادات اروپایی روبرو باشد نیز در قطر به فوتبال خود ادامه می دهد اما ام صلال تیم فصل آینده وی نیست زیرا این تیم در قعر جدول لیگ قطر قرار دارد و این بازیکن می تواند با تیم های بالای جدولی در لیگ های دبی قرارداد امضا کند.

*** ادینهو در صدر مهاجمان مورد نظر قلعه نویی

بحثحضور چند مهاجم جوان در تیم استقلال مطرح است و یکی از این نفرات کریم انصاری فرد و دیگری ادینهوی برزیلی است.

گفتنی است، ادینهو فصل پیش در مس کرمان حضور داشت و در بازی مقابل استقلال گل های حساسی را برای تیمش به ثمر رساند و حتی استقلال برای بازی های آسیایی بدنبال جذب وی بود، اما مسئولان مس این پیشنهاد را نپذیرفتند تا همه چیز به پایان فصل موکول شود و در حال حاضر امیر قلعه نویی خواستار جذب این بازیکن است و یکی از گزینه های اصلی وی برای حضور در خط حمله این مهاجم خارجی است.

شایان ذکر است، این بازیکن در شرایط خاص قرار دارد زیرا در سال های گذشته عملکرد ایده آلی در فوتبال ایران داشت اما پس از حضور قطعی در لیگ های عربی، شرایط گذشته اش را از دست داد و قلعه نویی قصد احیای وی را دارد.

*** ساموئل طلب ۸۰ میلیونی اش را بخشید / عدم دریافت پول در مقابل دریافت پاسپورت

بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، ساموئل، بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال در شرایط خاصی قرار گرفته است و قصد خروج و عدم بازگشت به کشور ایران را دارد.

گفتنی است، ساموئل در باشگاه استقلال حاضر شده است تا به خروج از کشور اقدام کند و به کشور خود برای استراحت برود، اما با ممانعت روبرو شده است و مسئولان به وی اعلام کردند که وی نمی تواند از کشور خارج شود زیرا روادید این بازیکن به وی تحویل داده نمی شود و این بازیکن باید تا زمانی که وضعیت خود را در باشگاه استقلال مشخص نکند، نمی تواند پاسپورتش را تحویل بگیرد و از کشور ایران خارج شود.

شایان ذکر است، ساموئل از باشگاه استقلال طلب ۸۰ میلیون تومانی داشت، اما این موضوع باعثشد که وی برای خروج از کشور، این طلب ۸۰ میلیون تومانی را ببخشد و بتواند پاسپورتش را تحویل بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار