|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۱۸

تیم من تا پایان راه خواهد جنگید

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد گلزنی ستاره پرتغالی تیمش برابر والنسیا کهکشانی ها را از جا ماندن از کورس قهرمانی لالیگا نجات داده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته(یکشنبه) در هفته سی وششم لالیگا در شرایطی در خانه خود برابر والنسیا با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد که تا دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم با نتیجه ۲ بر یک بازی را باخته بود اما گلزنی رونالدو در آخرین لحظات نگذاشت کهکشانی ها پیش چشمان هواداران خود سرافکنده شوند و همچنان برای فتح لالیگا شانس داشته باشد.

رئال مادرید اکنون پنج امتیاز کمتر از اتلتیکومادرید صدرنشین دارد البته با یک بازی معوقه و به این ترتیب هنوز شانس قهرمانی دارد، شانسی که کارلو آنچلوتی آن را مدیون کریستیانو رونالدو می داند.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پایان بازی رئال - والنسیا گفت: گلی که رونالدو به ثمر رساند بسیار مهم بود، چون اگر این گل نبود و ما بازی را می باختیم از رقابت برای کسب عنوان قهرمانی کنار می رفتیم و لیگ را از دست داده بودیم. همانطور که قبلاً هم گفتم، تکلیف لیگ در هفته آخر مشخص می شود. این هفته برای هر سه مدعی قهرمانی هفته بسیار سختی بود.

کارلتو افزود: رئال مادرید بازی را خوب آغاز کرد اما هرچه گذشت کار سخت تر و حفظ انسجام و فشار اولیه برای ما دشوارتر شد. ما فرصت بسیار خوبی را برای پیشروی به سوی قهرمانی در لیگ از دست دادیم اما هنوز چیزی تمام نشده است. اینکه تیم از این نتیجه خوشحال و راضی نباشد کاملاً طبیعی است، چون ما تلاش کردیم بازی را ببریم اما نتوانستیم. با این حال رئال مادرید تا پایان راه خواهد جنگید.

سرمربی پیشین پاری سن ژرمن در پایان به نتایج ضعیفی که دیگر تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا(به استثنای بایرن مونیخ) در بازی های داخلی خود کسب کردند، اشاره داشت و عنوان کرد: چلسی، اتلتیکومادرید و تیم من هیچکدام از نظر آمادگی جسمانی در شرایط ایده آلی برای بازگشت به رقابت های لیگ قرار نداشتند و تاوان آن را هم دادند.

اتلتیکومادرید شب گذشته در خانه لوانته با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و چلسی هم در خانه اش در چارچوب هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس برابر نوریچ به تساوی بدون گل بسنده کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار