|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۴۴

امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز میانگین قدی پایین را یکی از مشکلات این تیم در فصل گذشته عنوان کرد.

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص اختلاف باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا برای تمدید قراردادش گفت: نمی دانم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد ولی این مشخص است که طرفین در مورد مسائل مالی اختلاف دارند. به هر حال تونی یک مربی حرفه ای است که دنبال یک قرارداد خوب است، از طرفی باشگاه هم شرایط خاص خودش را دارد ولی امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود. تونی مدتی پیش به من گفت که دوست دارد بماند و حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: معتقدم سال گذشته تراکتورسازی متوسط بسته شد. بعضی از بازیکنان خوب بودند و بعضی ها نتوانستند توقعات را برآورده کنند. با این حال جای شکرش باقی است که در جام حذفی قهرمان شدیم. من معتقدم تراکتورسازی برای فصل آینده باید قوی تر بسته شود، چون ما باید این بار از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم و نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از میانگین قدی این تیم در فصل گذشته گفت: تراکتورسازی سال قبل تیم لی لی پوتی ها بود و میانگین قدی ما یک متر بود! در خیلی از بازی ها روی همین موضوع از ضربات ایستگاهی ضربه خوردیم. فکر می کنم برای فصل جدید باید میانگین قدی تیم بالا برود تا دچار مشکل نشویم.

نصرتی در پاسخ به این سؤال که «آیا قرار است در تراکتورسازی بمانی؟»، گفت: اولویت اول من تراکتورسازی است و این تیم را دوست دارم ولی اول باید تکلیف کادر فنی تراکتورسازی مشخص شود. دو سه تیم به من پیشنهاد داده اند ولی هیچ مذاکره ای انجام نداده و همه چیز را به آینده موکول کرده ام، چون باید تکلیفم ابتدا با تراکتورسازی مشخص شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار