|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۷۴

حضور کم تجربه ها در تورنمنت باکو باعثکسب تجربه می شود

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: ۳ نفر از ملی پوشان جوان را به همراه بزرگسالان به تورنمنت باکو اعزام می کنیم تا با حضور در کنار بهترین های دنیا تجربه کسب کنند.

آرش میراسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اعزام جودوکاران به تورنمنت باکو، اظهار داشت: رقابت های جایزه بزرگ باکو از جمعه هفته جاری با حضور برخی از بهترین های دنیا آغاز خواهد شد و با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل انجام داده بودیم، تصمیم گرفتیم ۵ نفر از جودوکاران حاضر در اردوها را به این تورنمنت اعزام کنیم. در بین نفرات اعزامی به باکو ۳ نفر از تیم جوانان و ۲ نفر از تیم بزرگسالان را روز چهارشنبه به این رقابت ها اعزام خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بهزاد محرمی نماینده وزن ۶۶ - کیلوگرم، امید تیزتک نماینده وزن ۷۳ - کیلوگرم و جعفر پهلوانی نماینده وزن ۱۰۰ + کیلوگرم نمایندگان تیم جوانان هستند که به همراه سعید ملایی نماینده وزن ۷۳ - کیلوگرم و جواد محجوب نماینده سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

نایب رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: مسابقات گراند اسلم باکو از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و کمپ ترکیه نیز از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود. با برنامه هایی که به ما ارائه کرده اند قرار است ۹ روز تمرینات مشترک و ۱۲ تا ۱۵ مبارزه نیز جودوکاران در روز داشته باشند. به همین دلیل احسان بهرامیان، امیر قاسمی نژاد، سعید مرادی، قاسم احدی، رامین صفویه و احمد میرزاپور نفراتی هستند که به کمپ تمرینی ترکیه اعزام خواهند شد. البته جودوکاران اعزامی به باکو نیز پس از پایان مسابقات به کمپ بین المللی ترکیه اضافه خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما از اعزام جودوکاران به باکو و پس از آن به ترکیه این است که نفرات اردونشین با زمان کمی که تا آغاز بازی های آسیایی باقی مانده در بهترین شرایط قرار داشته باشند. البته حضور جوانان در ترکیب تیم بزرگسالان در تورنمنت باکو فرصت خوبی برای آنها است تا با حضور در کنار بهترین های دنیا تجربیات بزرگی را کسب کنند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار