|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۰۵

خبرگزاری تسنیم: سرمربی نراتزوری شکست تیمش در دربی شهر میلان را ناشی از وضعیت روحی و روانی نامناسب شاگردان خود دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، والترماتزاری، سرمربی ۵۲ ساله ایتالیایی اینتر پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل میلان که در آن نراتزوری نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه کند و حتی یک شوت هم به سمت دروازه میلان شلیک نکرد، گفت: ما اینتر همیشگی نبودیم. تنش و استرس بازی بر بازیکنان ما غلبه کرده بود. ما اصلاً خوب بازی نکردیم و همه این را دیدند. در نیمه اول بهتر کار می کردیم اما بیش از حد نگران نتیجه بازی بودیم. فکر می کنم استرس و اضطراب بازیکنان پیش از شروع بازی بخش زیادی از انرژی آنها را گرفته بود.

ماتزاری در ادامه به مردان خود تاکید کرد فصل را قدرتمندانه به پایان برسانند تا سهمیه حضور در رقابت های لیگ اروپای فصل آینده را از دست ندهند.

وی افزود: متأسفانه این فصل برای اینتر با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. میلان در تکل هایش بهتر عمل می کرد، راحت تر توپ را به چنگ می آورد و به همین دلایل بازی را برد. حالا ما باید تلاش کنیم تا فصل را در بالاترین جایگاه ممکن به پایان برسانیم. شرایط هنوز تحت کنترل ماست اما مطمئناً در دو بازی آخر باید بهتر از اینها کار کنیم.

اینتر با وجود قبول شکست در دربی با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول سری A قرار گرفته است و سهمیه حضور در لیگ اروپای فصل آینده را در اختیار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار