|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۵۱

آخوندزاده در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: بانوی کاتاروی کشورمان گفت: امیدوارم برای همراهی تیم ملی در مسابقات دانشجویان و قهرمانی جهان میدان برای حضور تمام مدعیان باز باشد و همه از شانس یکسانی برخوردار باشند.

مهناز آخوندزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: از مسئولین فدراسیون ممنونم که از کاتا حمایت می کنند و فضا را برای توسعه و پیشرفت این بخش فراهم کرده اند. امیدوارم در سال جاری نیز فضا برای حضور تمام مدعیان باز باشد تا همه بتوانند شانس خودشان را برای همراهی تیم ملی امتحان کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری مسابقات متعددی پیش روی تیم ملی است اما هدف اصلی من ابتدا حضور در رقابت های دانشجویان است و بعد از آن نیز به فکر اعزام به رقابت های جهانی هستم. برای حضور در این مسابقات آماده هستم و امیدوارم بتوانم در رقابت های انتخابی موفق عمل کنم و اعتماد مسئولین دلسوز و زحمتکش فدراسیون و کادر فنی را جلب کنم.

کاتاروی بانوان کاراته عنوان کرد: تمرینات آماده سازی را هر روز زیر نظر مربیان با ۲ هم تیمی ام پیگیری می کنم و همان طور که اشاره کردم از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تمام تلاشم را می کنم تا در صورت انتخاب شدن برای همراهی تیم ملی بهترین نتایج را برای کاراته کشورم به ارمغان بیاورم و با تمام وجود از شأن کاراته ایران دفاع کنم.

آخوندزاده خاطرنشان کرد: طبق اعلام مسئولین، مسابقات انتخابی تیم اعزامی به آلمان تیرماه برگزار می شود. برای حضور در این مسابقات برنامه ریزی دقیقی دارم و می خواهم در هر ۲ بخش تیمی و انفرادی در این مبارزات حاضر شوم. این توانایی را در خود و تیم مان می بینم که نماینده شایسته ای برای ایران باشیم و امیدوارم مسئولین نیز به ما اعتماد کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار