|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۵۶

مقصودی در واکنش به صحبت های احمد ناطق نوری:

نایب رئیس فدراسیون بوکس که مدتی است به صورت شفاهی از سمت خود استعفا کرده است گفت: اگر دوستان اقتصادی داشتم، به درد خودم می خوردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، احمدناطق نوری کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون بوکس روز گذشته(یک شنبه) در گفت وگو باخبرگزاری فارسدر پاسخ به این سؤال که آیا با استعفای نایب رئیس فدراسیون موافقت کرده اید یا خیر، گفت: من رئیس نیستم که نایب رئیس داشته باشم. فعلا هیچ چیزی مشخص نیست. اگر پس از انتخابات تکلیف روشن شد قطعا از مقصودی در رده های دیگر استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه مدعی شد که مقصودی می خواهد در لیگ برتر تیم داری کند و تصمیم دارد با جذب اسپانسرها لیگ برتر را امسال راه اندازی کند. البته اگر مقصودی بیاید قطعا دوستان اقتصادی زیادی دارد که آنها نیز به همراه او وارد لیگ برتر خواهند شد.

منوچهر مقصودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است در لیگ برتر بوکس تیم داری کنید یا خیر گفت: ۲۴ سال برای بوکس زحمت کشیده ام و دیگر خسته شده ام و واقعا دوست ندارم در این رشته فعالیت کنم. به هر حال خوب و بد کار کرده ام.

وی در ادامه گفت: من اگر دوستان اقتصادی داشتم که به درد خودم می خوردند و به خودم کمک می کردند. البته فکر نمی کنم که دوستانم اوضاع مالی خوبی داشته باشند که بخواهند در رشته ای که هیچ حمایتی نمی شود فعالت کنند.

مقصودی در پاسخ به این سؤال که با این حساب حضور شما در لیگ برتر بوکس هم منتفی است گفت: بله به هیچ عنوان تمایلی برای تیم داری در لیگ برتر بوکس ندارم. البته فکر نمی کنم کسی روی بوکس سرمایه گذاری کند. نمی دانم چرا کسی به این رشته جذاب کمک نمی کند.

وی در پایان گفت: اگر روزی دوستان اقتصادی من اوضاع مالی خوبی پیدا کردند - که با این وضعیت بعید می دانم - به آنها پیشنهاد می کنم در این رشته سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار