|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۸۲

رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین با حضور نمایندگان ۱۷ استان از ۱۷ اردیبهشت آغاز می شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین با حضور نمایندگان ۱۷ استان(خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان، هرمزگان، قم، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، ایلام، فارس، اصفهان، مرکزی، مازندران، خراسان جنوبی و سمنان) از ۱۷ اردیبهشت به میزبانی مشهد آغاز می شود.

علیرضا قلی زاده، مسئول کمیته والیبال ساحلی انجمن والیبال معلولین در خصوص این مسابقات گفت: تا کنون ۱۷ استان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و احتمال دارد دو استان دیگر نیز به جمع تیم های شرکت کننده اضافه شوند. تیم ها از فردا وارد مشهد می شوند و پس از انجام قرعه کشی، تیم ها در ۴ گروه ۴ تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شده و دیدارهای مقدماتی آنها به صورت دوره ای برگزار می شود.

مسئول فنی مسابقات خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی در مجموعه زمین های اختصاصی والیبال ساحلی، ویژه پایانه مسافربری مشهد برگزار می شود و ۱۰ داور از مشهد و یک داور از تبریز این مسابقات را قضاوت می کنند. در پایان نیز به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و مدال اهدا می شود و در صورت پیش رو بودن مسابقات برون مرزی، نفرات برتر مسابقات برای اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

والیبال ساحلی یا ایستاده معلولین، ویژه افرادی است که حداقل معلولیت ها را دارند و بازیکنان در تیم های ۳ نفره با هم به رقابت می پردازند.

رقابت های قهرمانی کشور این دوره از صبح چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت آغاز شده و تا جمعه در جریان خواهد بود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار