|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۴۲

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: این روزها سوال مهمی مطرح می شود آن هم اینکه با وجود بسته بودن حساب های باشگاه پرسپولیس ۳ میلیارد این باشگاه کجاست؟

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، بعد از تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اعلام شد که اسپانسر جدید این باشگاه که نامش به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است، برای شروع کار ۳ میلیارد تومان به صورت چک رمزدار بانکی به حساب این باشگاه واریز کرده و ۵ میلیارد دیگر هم در چند روز آینده به سرخپوشان می رسد. این خبر باعثخوشحالی بازیکنان و هواداران پرسپولیس شد تا دیگر استرس مشکلات مالی را نداشته باشند.

اکنون که حدود ۱۰ روز از روی کار آمدن مدیریت جدید در باشگاه پرسپولیس می گذرد خبری از پول در باشگاه پرسپولیس نیست. محمد پنجعلی در گفت وگو با تسنیم اعلام کرد کهکلیه حساب های پرسپولیس مسدود است. این اظهار نظر سوال بسیار مهمی را در ذهن همه به وجود آورد، «۳میلیارد پرسپولیس کجاست؟»

حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در این مورد گفت: جای پول ها امن است، منتظر هستیم تا برای پرسپولیس حساب بازی کنیم و این پول ها به حساب مستقیم باشگاه واریز شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان یک شرکت دولتی باید حساب خزانه داری داشته باشد و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم برای باشگاه حساب باز کنیم. باز هم اعلام می کنم جای پول ها امن است اما دقیقاً نمی دانم کجاست! فقط باید رایزنی کنیم تا بعد از واریز پول به حساب باشگاه، این حساب مسدود نشود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تکلیف ۵ میلیارد تومانی که قرار بود به باشگاه داده شود چه شد، اظهار داشت: این مبلغ به صورت ۲ قسط ۲.۵ میلیاردی و به فاصله چند روز به حساب پرسپولیس در آینده نزدیک واریز می شود.

سیاسی تصریح کرد: خیال همه راحت باشد، وزارت ورزش و جوانان قرارداد سفت و سختی را با اسپانسر امضا کرده و برای وصول پول های پرسپولیس مشکلی به وجود نمی آید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار