|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۴۵

بازی مقابل رائول آرزوی هر بازیکنی است

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد برخی با حاشیه سازی می خواهند قهرمانی این تیم در سیزدهمین دوره لیگ برتر را زیر سؤال ببرند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، یکی از بازیکنان فولاد خوزستان که عنوان می شود کارت پایان خدمت سربازی اش مشکل دارد، ساسان انصاری است. این بازیکن جوان اما با رد این اتهام تاکید دارد که طرح مسائل اینچنینی برای لوثکردن قهرمانی فولاد است که از طرف حاشیه سازان صورت گرفته است. وی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در این خصوص و موارد این به اظهارنظر پرداخته که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: حتما شایعات مربوط به کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان فولاد را شنیده ای.

من نمی دانم این حرف ها از کجا آمده است. من معافیت دارم و تمام مدارک مربوط به آن هم موجود است.

تسنیم: چطور معافیت گرفتی؟

متأسفانه دو سال قبل پدرم را از دست دادم. حدود یک سال پیش با طی کردن تمامی مراحل قانونی کفالت خانواده ام را بر عهده گرفته و از این طریق توانستم معافیتم را بگیرم. من برای گرفتن معافیت تمامی مراحل قانونی را طی کردم و تمامی مدارک آن در نظام وظیفه موجود است.

تسنیم: البته در مورد بختیار رحمانی و یکی دو بازیکن دیگر فولاد هم این صحبت ها مطرح است.

من به هیچ وجه از وضعیت معافیت بختیار رحمانی و دیگر بازیکنان فولاد اطلاعی ندارم و در این مورد نمی توانم اظهارنظر کنم. با این وجود تصور می کنم تمامی این مسائل بابت قهرمانی فولاد است و اینگونه می خواهند قهرمانی ما را زیر سؤال ببرند.

تسنیم: برای بازی حساس با السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده هستید؟

ما یک جلسه تمرینی خوب در تهران داشتیم تا آماده به قطر سفر کنیم. خدا را شکر تیم از نظر آمادگی در وضعیت خوبی به سر می برد و اگر فوتبال همیشگی خود را انجام دهیم برتری مقابل السد برای مان سخت نخواهد بود. فکر می کنم اگر در قطر نتیجه قابل قبولی مقابل السد بگیریم در اهواز این تیم را حذف خواهیم کرد.

تسنیم: رویارویی با رائول گونزالس چطور خواهد بود؟

بازی کردن مقابل بازیکنی به بزرگی رائول گونزالس آرزوی می تواند آرزوی هر بازیکنی باشد. رائول اسطوره باشگاه رئال مادرید محسوب می شود و من سعی می کنم اگر او در این بازی به میدان رفت، چیزهای زیادی از این بازیکن یاد بگیرم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار