|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۶۸

رمضان بیگی و کشوری فرد گزینه های مدیرعاملی باشگاه صبا

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه صبا گفت: ما علاقه مند به حضور هدایتی بودیم اما او ترجیح داد که نامش در اعضای هیأت مدیره نباشد.

عباس جهان بین در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص مدیرعامل باشگاه صبا و اینکه گفته می شود درودگر به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی این باشگاه مطرح شده، اظهار داشت: پس از تغییراتی که در هیأت مدیره داشتیم در اولین جلسه خود در خصوص اعضای جدید صحبت کردیم و بحثزیادی درباره مدیرعامل انجام ندادیم. تلاش می کنیم تا طی هفته جاری گزینه های مورد نظر خود را شناسایی کنیم و شنبه یا یکشنبه هفته آینده که جلسه هیأت مدیره برگزار می شود گزینه های نهایی را انتخاب و مذاکرات اولیه را شروع کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه تلاش می کنیم از ظرفیت های بومی خود بهره ببریم. رمضان بیگی و کشوری فرد جزء گزینه های مدنظر هیأت مدیره هستند و در مورد افراد دیگر نامی برده نشده است و در خصوص آقای درودگر هم بحثی نشد. ۴-۳ نفر دیگر که خارج از قم هستند و تجربه خوبی در این زمینه دارند را هم مدنظر داریم و پس از صحبت هایی که با هیأت مدیره می کنیم از افراد مدنظر برنامه خواهیم خواست.

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه صبا در مورد اینکه قرار است دو نفر به اعضای هیأت مدیره اضافه شوند، تأکید کرد: زمانی که ما کار را شروع کردیم قرار بود با ۶ نفر آغاز کنیم که البته یک نفر از لیست خارج شد. تلاش می کنیم کسانی که بتوانند به باشگاه صبا کمک کنند از ظرفیت شان استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا هدایتی به جمع اعضای هیأت مدیره خواهد پیوست، گفت: ما علاقمند بودیم که از ظرفیت آقای هدایتی استفاده کنیم اما او خودش اجازه خواست که اسمش به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره مطرح نشود اما هر کمکی که از دستش برآید انجام می دهد.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه صبا در مورد تغییر نام این باشگاه اظهار داشت: زمانی که تیم صبا به قم انتقال یافت در واقع به این استان هبه شد اما پس از آن وقتی که مجددا این باشگاه را ثبت کردیم می توانستیم تغییراتی در نام این باشگاه بدهیم اما به علت تعهدات اخلاقی این کار صورت نگرفت. با گذشت چند سال و اینکه قرار است تمرینات تیم بزرگسالان هم در قم برگزار شود پیش بینی کردیم تا خود مردم قم و علاقمندان به ورزش در این امر مشارکت داشته باشند و نام تیم را معرفی کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا هفته آینده اداره کل ورزش و جوانان فراخوان عمومی را اعلام خواهد کرد تا با گذشت یک ماه بهترین نامی که در هیأت مدیره مورد بررسی قرار گرفت برای تیم انتخاب شود.

جهان بین در مورد اینکه آیا هزینه های باشگاه نسبت به سال گذشته تغییری خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: فصل گذشته باشگاه حدود ۶ میلیارد هزینه کرد اما با توجه به شرایط کلی استان برای فصل جدید اصرار داریم که این هزینه کمتر شود و افزایشی در قبال جذب بازیکنان نداشته باشیم با توجه به مقررات جدیدی هم که برای جذب بازیکنان جوان در نظر گرفته شده می توان با هزینه های کمتری تیم را بست. البته این سیاست کلی اتخاذ شده است و اگر مجبور شویم تا هزینه بیشتری انجام دهیم بار دیگر این موضوع را در هیأت مدیره مطرح خواهیم کرد.

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه صبا در مورد اینکه صمد مرفاوی اعلام کرده است این باشگاه با او صحبتی نکرده و گزینه های سرمربیگری مسئولان چه سرمربیانی هستند، گفت: طبیعتا وقتی وضعیت مدیرعامل باشگاه و هیأت مدیره مشخص نشده نمی توان با سرمربی صحبت کرد. ما در صدد این هستیم تا در ابتدا مدیرعامل انتخاب شود و پس از آن در مورد سرمربی تصمیم بگیریم اما قطعا صمد مرفاوی به عنوان گزینه اصلی باشگاه صبا خواهد بود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار