|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۷۵

خبرگزاری تسنیم: پزشک تیم ملی والیبال کشورمان طی گزارشی توضیحاتی در خصوص مصدومیت بازیکنان رائه کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران تمرینات آماده سازی خود را از دهم فروردین ماه سال جاری آغاز کرده و این تمرینات زیر نظر کادر فنی با جدیت تمام در حال برگزاری است.

دکتر سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال در گزارشی در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی آورده است: در تمرینات هفته پیش شهرام محمودی دچار اسپاسم عضله شد که با یک روز درمان و استراحت رفع و به تمرینات تیم ملی بازگشت. آرمین تشکری نیز در تمرینات تیم ملی با آسیب دیدگی تاندون کشککی روبرو شد و با یک روز استراحت(۱۴ اردیبهشت) و درمان طب سوزنی مراحل بهبودی را می گذراند. علیرضا جدیدی هم به دلیل آسیب دیدگی زانوی راست به مدت ۲ روز استراحت کرد و دوباره به تمرینات تیم ملی بازگشت.

مجتبی میرزاجان پور دیگر مصدوم تیم ملی والیبال است که از ۲ هفته قبل از مصدومیت شانه راست رنج می برد. این ملی پوش کشورمان باید درمان ۳ هفته ای را دنبال کند که در هفته پیش دومین هفته درمان را سپری کرد و از این هفته تمرینات توپی را آغاز می کند.

علیرضا نادی که در لیگ برتر والیبال سال ۹۲ با مصدومیت زانو روبرو شده بود از انجام عمل جراحی انصراف داد. نادی یک ماه است که تحت درمان های تخصصی و تمرینات بدنسازی قرار دارد. روند درمان علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال مطلوب است و در صورت ادامه این روند می تواند تا یک ماه دیگر به شرایط مطلوب دست یابد.

فرهاد قائمی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر به ۲ روز استراحت احتیاج دارد و پس از آن می تواند مجدداً به تمرینات تیم ملی بازگردد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار