|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۱۷

تکذیب غیر رسمی سرمربی تیم ملی

با این که خبرهایی از مبلغ بالالی درخواستی کی روش برای تمدید قراردادش از فدراسیون به گوش می رسد، اما از گوشه و کنار این خبر تکذیب می شود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کفاشیان، رئیس فدارسیون فوتبال کشورمان طی چند هفته اخیر بارها از عدم توانایی مالی فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد خبر داده است و رقم تقریبی این مربی پرتغالی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی برای بازی های جام ملت های آسیا را حدود ۱۶ میلیارد برآورد کرده است. اما حالا نزدیکان کی روش خبر فوق را به شدت تکذیب می کنند و براین باورند که هیچ پیشنهادی از سوی سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، به تازگی و طی یک هفته گذشته، فدراسیون در ایمیلی از کی روش خواسته که پیشنهاد خود را ارائه کند، اما هنوز هیچ جوابی از سوی این مربی داده نشده است.

خبرها حاکی از آن است که فدراسیون نشینان تمایل زیادی ندارند که تا پیش از جام جهانی قرار داد کادر فنی فعلی را تمدید کنند و علاقه دارند که در صورت موفقیت تیم ملی در جام جهانی و صعود به مرحله دوم مسابقات جهانی، کی روش را نگه دارند.

در این خصوص هم اطرافیان کی روش اعتقاد دارند که این مربی با تجربه متوجه خواسته مسئولان فدراسیون شده و عنوان کرده که اگر نظرشان به تمدید قرارداد بعد از جام جهانی باشد، نه تنها تخفیفی به آن ها نخواهد داد، بلکه با مبالغ فعلی راضی به تمدید قرار دادش نمی شود.

باید دید عکس العمل فدراسیون فوتبال به این خبر چیست، چرا که نزدیکان این مربی پرتغال اعتقاد دارند که اگر کفاشیان و همکارانش راست می گویند، مدارکی در این زمینه منتشر کنند.

اما نکته قابل توجه در بحثتمدید قرارداد کی روش این موضوع است که اگر کی روش پشنهاد مالی نداده است اصرار فدراسیون بر مشکل مالی و اعلام ۱۲ میلیارد چیست و به دنبال کدام خواسته این موضوع را مطرح کرده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار