|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۷۷

دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال به خاطر دعوای تماشاگران ماهشهری و تهرانی ۴۰ دقیقه متوقف و در نهایت با برتری مهرامی ها به پایان رسید.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فینال سوپرلیگ بسکتبال پیش از شروع کوارتر چهارم به خاطر درگیری میان تماشاگران ماهشهری و تهرانی متوقف شد.

تعداد نیروهای انتظامات سالن برای کنترل تماشاگران بسیار کم بود و بعد از شروع درگیری که علت اصلی آن مشخص نشد موفق به کنترل سریع تماشاگران نشدند.

تماشاگران بعد از یک اتفاق که مشخص نشد چه بوده شروع به پرتاب بطری به سمت یکدگیر کردند. مهرامی ها تقصیر این درگیری را متوجه تماشاگران ماهشهری می دانند که در طبقه بالای سالن نشسته بودند.

براساس شنیده ها دعوا از جایی شروع شد که تماشاگران مهرامی یک طبل را به سمت بالا پرتاب کرده و با فرود آمدن روی سر یکی از تماشاگران باعثشکستگی سر این تماشاگر و پس از آن درگیری هوادارن دو تیم در طبقه اول و دوم شد. البته تماشاگران ماهشهری به این دلیل از سالن اخراج نشدند و تنها تعدادی تماشاگر از هر دو طرف به بیرون از سالن هدایت شدند.

در سوی دیگر هم گفته شد که تماشاگران ماهشهری ابتدا سنج و آجر به پایین پرتاب کرده و باعثدرگیری شدند.

هر چند قرار بود با آمدن نیروی انتظامی بازی از سر گرفته شود اما با کنترل تماشاگران بازی ادامه پیدا کرد. این توقف حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید.

بازی در کوارتر دوم هم برای دقیقه ای به خاطر برخورد بازیکنان دو طرف متوقف شده بود.

بالاخره در پایان این مسابقه جنجالی مهرامی ها توانستند با نتیجه ۸۵ بر ۷۸ پتروشمی بندر امام غلبه کنند.

** دیدار رده بندی هم متوقف شد!

دیدار رده بندی سوپرلیگ بسکتبال میان تیم های ذوب آهن و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سالن ملت اصفهان در حال پیگیری بود که بخاطر اعتراض تماشاگران اصفهانی به داوری، این دیدار نیز به مدت چند دقیقه متوقف شد و بعد از تذکر داوران به تماشاگران از سر گرفته شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار