|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۹۶

در آستانه مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان؛

تیم والیبال متین ورامین به عنوان نماینده والیبال کشورمان و قهرمان قاره درمسابقات جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده است.

احسن الله شیرکوند لیبرو تیم والیبال متین ورامین درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: برای حضور موفق با آمادگی بالا دراین دوره از مسابقات فرصت چندانی نداشتیم وبا توجه به این که حضور موفق تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی نسبت به حضور تیم متین در برزیل ارجح تر بود مسئولان فدراسیون وباشگاه به این نتیجه رسیدند که برخی ملی پوشان همراه ما درمسابقات حاضر نشدند این مسائل، شرایط ما را در مسابقات جهانی سخت می کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازکینان جایگزین " سعید معروف "، " شهرام محمودی " و " محمد موسوی عراقی " از انگیزه بالایی برخوردار هستند و هر یک از آن ها به عنوان پدیده ی مسابقات لیگ ۹۲ معرفی شدند ولی با این وجود وضعیت تیمی ما را در مسابقات برزیل با رقابت های جام باشگاه های آسیا تفاوت های زیادی دارد و دستخوش تغییرات عده ای شده است. وما با یک گروه جدید در رقابت های جهانی شرکت می کنیم.

لیبرو تیم والیبال متین ورامین در ادامه یادآور شد: حریفان مرحله مقدماتی ما از تیم های مطرح جهان هستند و اکثر آن ها از جمله برزیل و روسیه با نفرات اصلی و ملی خود رد این رقابت ها حاضر می شوند.

شیرکوند تصریح کرد: اهمیت مسابقات جام باشگاه های جهان به لحاظ جایز نقدی و ا عتباری که در رنکینگ جهانی دارد بسیار زیاد است با توجه به این مسأله هیچ کشوری حضور در این مسابقات کم اهمیت و بی ارزش نمی داند.

وی گفت: به هیچ عنوان تغییرات ایجاد شده در ترکیب، از ارائه بازی های خوب و مبارزه با حریفان ناامیدمان نکرده، ما این دوره به سختی عناوین قهرمانی در لیگ برتر ایران و حتی جام باشگاه های آسیا را به دست آوریم.

ما این دوره به سختی عناوین قهرمانی در لیگ برتر ایران و حتی جام باشگاه های آسیا را به دست آوردیم ما در متفاوت ترین مسابقات آسیایی هم برای قرار گرفتن در چهار تیم برتر مشکل داشتیم و هم قهرمان شدن که خوشبختانه بازیکنان همت و غیرت ایرانی را به خوبی در فیلیپین نشان دادند وعنوانی که لایق والیبال ایران بود را به دست آوردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار