|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۱۹

اولویت اولمان پرداخت پول بازیکنان است

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه در اول راه تمام حساب های باشگاه پرسپولیس به خاطر برخی مطالبات مسدود شده است.

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه نشست خوبی را برگزار کردیم، ابتدا در خصوص بدهی ها و مباحثمالی طرفین با یکدیگر صحبت های لازم را انجام دادند و درباره مبالغی که مقرر شد برای باشگاه هزینه کنیم، بحثشد.

وی افزود: همچنین در جلسه در خصوص آکادمی پرسپولیس و تیم های پایه نیز بحثو تبادل نظر شد و به جمع بندی های خوبی رسیدیم.

استیلی در مورد اعضای کمیته فنی نیز گفت: با نظر باشگاه اعضای کمیته فنی را انتخاب کردیم و از این به بعد در خدمت بزرگانی مثل جعفر کاشانی، ذوالفقارنسب، امیر عابدینی و حسین عبدی هستیم تا این اعضاء بتوانند به باشگاه کمک کنند.

وی درباره برنامه های دایی نیز گفت: در این جلسه در مورد برنامه های دایی صحبت نشد و آقای رحیمی همه چیز را به بعداً موکول کرد تا پس از صحبت هایش با دایی در جلسه بعدی هیأت مدیره در مورد آن صحبت کنیم.

وی در خصوص مشکلات حساب های باشگاه پرسپولیس نیز گفت: متأسفانه تمام حساب های باشگاه پرسپولیس مسدود شده و ذیحساب و بازرسی کل کشور به دنبال این هستند تا مشکل را با کمک وزارت ورزش حل کنند تا کارهای اجرایی باشگاه را انجام دهیم. متأسفانه تمام حساب های ما مسدود است.

وی درباره غیبت پروین در بین اعضای هیأت مدیره باشگاه نیز گفت: پروین بزرگ باشگاه است، ایشان همه کاره پرسپولیس است. هر وقت پروین اراده کند به پرسپولیس می آید. فعلاً این چهار نفر را انتخاب کرده ایم تا بعداً ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

استیلی درباره نگرانی بازیکنان بابت ندادن پول هایشان نیز گفت: باید حساب هایمان باز شود، اولین دستورالعمل ما این بود که پول بازیکنان را زودتر پرداخت کنیم و سپس مدیرعامل درباره این موضوع که مبلغش چقدر است پس از نشست ها و مطابق بودجه تصمیم گیری می کند. ما باید کاری کنیم بدهکار نشویم و حتی بدهی های فصل قبل را هم نیز پرداخت کنیم.

وی در پایان در مورد کمیته انضباطی باشگاه نیز گفت: با صحبت هایی که مطرح کردیم مقرر شد رئیس کمیته انضباطی باشگاه توسط مدیرعامل باشگاه آقای رحیمی انتخاب شود.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار