|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۲۲

رییس هیئت هندبال اصفهان:

می آبادی گفت: حضور دوباره فولاد سپاهان در رقابت های لیگ برتر صحت دارد و از این بابت خوشحالیم.

فرامرز می آبادی رییس هیئت هندبال اصفهان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: تیم فولاد مبارکه سپاهان برای شرکت دوباره در پیکارهای لیگ برتر مردان ایران اعلام آمادگی کرده است و طی گفتگویی که با کوزه گری داشتیم وی از این موضوع استقبال کردند.

وی تصریح کرد: سپاهان به خاطر برخی مسائل در بازی های آخر مسابقات لیگ برتر ۹۱ از این رقابت های کنار کشید ودر فصل ۹۲ از اصفهان تیم های مس فلاورجان ونیک اندیش حضور داشتند که فلاورجان نیز به دلایلی کنار کشید.

می آبادی در ادامه گفت: سپاهان بعد از اینکه در مسابقات کنار کشید بازیکنان خود را از دست داد وآن ها در سایر تیم ها پخش شدند وبرای اینکه دوباره به این رقابت ها می آیند باید تیم را جمع کند واین کار سختی است به هر حال با بازگشت فولاد مبارکه تیم دیگری از استان در این رقابت ها حضور پیدا می کند.

وی اضافه کرد: این تیم ۹ دوره مسابقه قهرمانی در مسابقات لیگ برتر دارد ویک نایب قهرمانی ویک سومی در قاره کهن " آسیا " درکارنامه خود دارد.

وی اشاره کرد: ما به عنوان عضوی از هیئت استان وظیفه داریم سهمیه بگیریم واز تیم های استان را حمایت وتقویت کنیم و مسائل مربوط به انتخاب کادر فنی ونقل وانتقالات نیر به باشگاه مربوط است و ما دخالت نمی کنیم.

می آبادی عنوان کرد: اصفهان از قطب های هندبال کشور است و فعالیت های زیادی در طول سال در رده های مختلف صورت می گیرد، حضور در رقابت های لیگ برتر، مسابقات استانی و تورنمنت های داخلی از جمله این کارهاست.

وی تآکید کرد: از زمانی که رقابت ها را برگزار می کنیم سالن های استان مملو از بچه ها و نونهالان می شود.

می آبادی گفت: هفته گذشته مسابقات نکوداشت هفته اصفهان را داشتیم و یک تورنمنت داخلی با حضور استان های فارس و بوشهر و یزد و ۳ تیم از استان را برگزار کردیم و در رقابت ها قهرمانی هندبال ساحلی کشور را که نیمه خرداد سال جاری در مناطق شمال و جنوب خواهد گرفت شرکت خواهیم کرد.

وی اشاره کرد: تیم فولاد مباره سپاهان(جوانان) در رقابت های قهرمانی کشور که پارسال برگزار شد قهرمان شد.

می آبادی در پایان خاطر نشان کرد: از ۲۵ دوره برگزاری مسابقات لیگ برتر ۲۲ دوره حضور داشتیم و مسابقات زیادی برای رده های مختلف آقایان و خانم ها برگزار می کنیم و در این زمینه خیلی فعال هستیم و به جرأت می توان گفت که اصفهان قدرت مطلق کشور در زمینه هندبال است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار