|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۹۵

دیگر دل و دماغ تمرین کردن ندارم و از ناراحتی خوابم نمی برد

خبرگزاری تسنیم: آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان گفت: شب ها از ناراحتی عدم اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خوابم نمی برد.

میثم نصیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سؤال که نظرت در خصوص اعزام نشدن به مسابقات قهرمانی آسیا چیست، اظهار داشت: انتظار داشتم به مسابقات قهرمانی آسیا بروم و در واقع این مسئله حق من بود. با توجه به اینکه در تمام مسابقات داخلی اول شدم حق من بود به رقابت های آسیایی اعزام شوم ولی کادر فنی روی من نظر نداشت.

وی افزود: من بچه روستا هستم و با هزار مشکل توانستم اول شوم اما در نهایت عازم مسابقات آسیایی نشدم. جدا از آن سید احمد محمدی در یک وزن پایین تر از من سوم شد اما من اول شدم و نمی دانم چرا اعزام نشدم. البته محمدی کشتی گیر خوبی است ولی کاش بر اساس انتخابی عمل می‎شد با این حال من اعتراضی ندارم و هر طور که آقای خادم صلاح بداند، می تواند عمل کند.

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مسابقات انتخابی گذاشتند و بدون وزن کشی یک کشتی گیر را به مسابقات بردند اما من حرفی نزدم و تنها به کشتی گرفتن ادامه دادم.

نصیری در خصوص عدم حضورش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیز عنوان کرد: من به اردوی تیم ملی دعوت شده ام اما با توجه به بیماری پدرم به اردو نمی روم و در زنجان نیز متاسفانه کسی نیست که به ما بها دهد. البته من باید در انتخابی شرکت کنم اما مجبورم فعلا در زنجان بمانم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا می توانستید در آسیا مانند محمدی طلایی شوید، گفت: من با همه این کشتی گیران سر شاخ شده ام. فکر نمی کنم بردن این نفرات کار سختی باشد و من نیز اگر به مسابقات آسیایی می رفتم اول می شدم. البته دیگر دل و دماغ تمرین کردن ندارم و شب ها از ناراحتی خوابم نمی برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار