|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۱۰

برای فصل آینده تصمیم نگرفته ام

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برابر الشد نباید برای مساوی بازی کنیم و اگر این هدف را داشته باشیم می بازیم.

غلامرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد دیدار فردا مقابل السد قطر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بسیار سخت و حساسی در پیش داریم. این مسابقه با دیدارهای مرحله گروهی خیلی فرق دارد و کوچکترین اشتباه مقابل السد برایمان گران تمام خواهد شد. السد از لحاظ فنی تفاوت چندانی با الجیش ندارد ولی ما باید باهوش و حرفه ای بازی کنیم تا در نهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت این تیم را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تساوی در زمین حریف برای شما راضی کننده است، اظهار داشت: تساوی نتیجه بدی نیست ولی هدف اول ما برد است. اگر برای مساوی بازی کنیم امکان دارد به السد ببازیم. وقتی توان شکست دادن آنها را در زمین خودشان داریم چه دلیلی دارد که برای مساوی بازی کنیم؟ برد برای ما بهترین نتیجه است و اگر اینطور نشد امیدوارم در زمین السد مساوی با گل بگیریم.

رضایی که در بازی های اخیر فولاد موفق به گلزنی شده در مورد اینکه آیا به السد هم گل خواهد زد گفت: برای من اولویت این است که خواسته های کادرفنی را در زمین پیاده کنم و برای فولاد بازیکن تاثیرگذاری باشم. البته خیلی دوست دارم گل بزنم و امیدوارم این اتفاق در بازی با السد رخ دهد تا هواداران فولاد را خوشحال کنم.

مهاجم فولاد در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در این تیم می مانی خاطرنشان کرد: فعلا که تصمیم نگرفته ام و منتظرم تا دو بازی حساس مقابل السد به پایان برسد. در فولاد روزهای خوبی داشتم و قطعا اولویتم همین تیم خواهد بود ولی فعلا بهتر است صبر کنم تا این دو بازی به پایان برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار