|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۱۲

پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا؛

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت: پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در چند تورنمنت بین المللی شرکت کردیم که با حضور در این میادین عیار کشتی گیران دستمان آمد.

محمد اصلانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تدارکات خوبی داشتیم مخصوصاً حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه یکی از میادینی بود که توانستیم شناخت کافی و لازم را از بچه ها به دست آوریم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان ادامه داد: در طول برگزاری اردوهای تیم ملی که از ابتدای سال آغاز شد بچه ها تمرینات بسیار منظم و خوبی را پشت سر گذاشتند، بسیاری از نقاط ضعف آنها برطرف شده و حالا باید ببینم در میدان مسابقه چطور عمل خواهند کرد.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا درباره این که چه نتیجه ای را پیش بینی می کند اظهار داشت: در هر صورت با توجه به شرایطی که داریم اعتقاد دارم برای رسیدن به سکو باید خیلی باهوش باشیم وبه اعتقاد من اگر بدشناس نباشیم می توانیم عنوان قابل قبولی را به دست آوریم، هرچند در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و همه چیز به روز و شرایط مسابقه بستگی دارد.

اصلانی در پاسخ به این سوال که کدامیک از آزاد کاران نوجوان شانس مدال آوری بیشتری دارند گفت: ما به همه بچه ها اعتقاد و اعتماد داریم و تمامی اعضای تیم با همه وجود در اردوهای تیم ملی تلاش کردند و با توجه به غیرتی که در آنها دیدم مطئمن هستم برای رسیدن به مدال از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد، در نهایت نیز هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار