|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۱۸

هفته سی وششم سری A

خبرگزاری تسنیم: قهرمان زودهنگام لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی برابر میهمان خود یک گام دیگر به ثبت رکوردی بی نظیر در تاریخ این رقابت ها نزدیک شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته سی وششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، دیشب(دوشنبه) تیم فوتبال یوونتوس، میزبان آتالانتا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل یوونتوس را که یکشنبه شب با شکست رم رده دومی برابر کاتانیا قهرمانی اش مسجل شده بود، سیمونه پادوین در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند تا بانوی پیر ۹۶ امتیازی و به رکورد بی سابقه کسب ۱۰۰ امتیاز در یک فصل سری A نزدیک تر شود.

شب گذشته همچنین تیم فوتبال لاتزیو میزبان هلاس ورونا بود که این بازی با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کرد. در این بازی پربرخورد که هفت کارت زرد(شش کارت برای لاتزیو و یکی برای ورونا) و دو کارت قرمز داشت، بالده دیائو کیتا در دقیقه ۳۰، سناد لولیچ در دقیقه ۶۰ و استفانو مائوری در دقیقه ۹۰ برای لاتزیو گلزنی کردند و مارکینیو در دقیقه ۳۷، خوان مانوئل ایتوربه در دقیقه ۶۹ و رومولو در دقیقه ۸۳ گل های هلاس ورونا را به ثمر رساندند.

در این بازی سناد لولیچ در دقیقه ۸۶ از لاتزیو و آبراتزی در دقیقه ۹۰ از هلاس ورونا اخراج شدند و استفانو مائوری در دقیقه ۹۰ یک پنالتی لاتزیو را به هدر داد. لاتزیو و هلاس ورونا با این تساوی در همان جایگاه قبلی خود، رده های نهم و دهم جدول باقی ماندند.

در ادامه دیدارهای این هفته امشب فیورنتینا میزبان ساسولو خواهد بود و ناپولی پذیرای کالیاری است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با ۹۶ امتیاز، رم با ۸۵ امتیاز و ناپولی با ۶۹ امتیاز به ترتیب رده های اول تا سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار