|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۱۹

پس از عضویت در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت که از حضور د این کمیته بی خبر است چرا که صحبت های دیگری با او شده بود.

امیر عابدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره انتخابش به عنوان عضو کمیته فنی پرسپولیس عنوان کرد: در جریان این حکم نیستم چون پیش از این از طرف رحیمی صحبت های دیگری با من شده بود. اکنون که این حکم اعلام شده باید ببینم شرح وظایف من در این کمیته چیست.

وی با بیان اینکه هر پستی برای خود تعریفی دارد، افزود: باید مشخص شود که در کمیته فنی چه رفتاری باید داشته باشیم و از ما چه توقعاتی دارند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد اینکه پیش از این اعتقاد داشت که یک تهرانی مدیرعامل پرسپولیس می شد و حالا از این پس باید با رحیمی کار کند، گفت: برای پرسپولیس کار کردن این و آن ندارد. از طرفی گفته بودم که رحیمی مدیری کاربلد است. ضمن اینکه ما باید بضاعت داشته باشیم که به پرسپولیس کمک کنیم. قطعا اگر بضاعت نداشته باشیم، نمی توانیم کاری انجام دهیم.

عابدینی در خصوص کار کردن با علی دایی و اینکه در کار سرمربی پرسپولیس دخالتی می شود یا نه، تصریح کرد: بین ما و دایی مشکلی نیست. دایی بهترین مربی حال حاضر ایران است که می شود با وی تعامل داشت. دایی در دنیای حرفه ای رشد کرده و کاملا رفتار حرفه ای دارد.

وی گفت: باز هم تاکید می کنم که باید ببینیم پستی که به ما داده اند چه تعریفی دارد چون کمیته فنی معنا و مفهوم خودش را دارد. با این وجود در کار دایی دخالتی نمی کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار