|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۲۲

اگر قسمت بود در پرسپولیس می مانم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برخی افراد زودتر از علی دایی فهرست فصل آینده سرخپوشان را مشخص کرده اند.

قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد اینکه برخی از قرار گرفتن نام او در فهرست مازاد پرسپولیس خبر می دهند، گفت: نمی دانم چه هیزم «تَری» به بعضی ها فروخته ام که هر روز مرا در فهرست فروش می گذارند؟! من مشکلی بابت این موضوع ندارم و آمدن و رفتن همیشه در فوتبال وجود دارد ولی بابت این مسائل ناراحتم. من معتقدم وقتی چیزی معلوم نیست، نباید اینقدر در مورد بازیکنان شایعه درست کنند.

وی ادامه داد: بعضی ها زودتر از دایی فهرست پرسپولیس برای فصل آینده را آماده کردند و معلوم نیست از کجا به همه چیز آگاهی دارند. من بازیکن آزاد هستم و قراردادم تمام شده است. صادقانه هم می گویم که دوست دارم بمانم تا امسال با پرسپولیس در ایران و آسیا نتایج خوبی کسب کنم. حالا هم منتظر تصمیم دایی هستم، اگر قسمت بود می مانم و اگر هم قسمت نبود فوتبالم را در تیم دیگری دنبال خواهم کرد.

دهنوی در بخش دیگری از این گفت وگو خاطرنشان کرد: نمی خواهم بگویم پارسال بهترین عملکرد را داشتم اما کارنامه ضعیفی هم نداشتم. حالا نمی دانم چرا هر روز مرا در لیست مازاد می گذارند، این در حالی است که قراردادم به پایان رسیده و لیست مازاد در این مورد معنی ندارد. تا به امروز که وضعیتم مشخص نیست اما فکر می کنم به زودی همه چیز روشن خواهد شد.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند شاید به دلیل مشکلات گذشته و اختلاف با علیرضا رحیمی قراردادش تمدید نشود، گفت: قبلاً هم در این مورد حرف زدم و گفتم که مشکلی با رحیمی ندارم. او هم در مصاحبه اش گفت که اتفاقات گذشته را مبنا قرار نمی دهد. این مسائل شاید برای بعضی ها که دنبال حاشیه هستند مهم است ولی من دوست ندارم وارد حاشیه شوم. اگر در پرسپولیس ماندم نهایت تلاشم را انجام خواهم داد و اگر هم جدا شدم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار