|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۴۵

لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در قطر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم السد قطر خواهند رفت.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم فولاد خوزستان که عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را هم کسب کرده است فردا(چهارشنبه) در قطر به مصاف تیم السد خواهد رفت. قرمزپوشان ایرانی که مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم صعود کرده اند می خواهند توانایی و قدرت فوتبال ایران را باردیگر به رخ آسیا بکشانند.

السد تیم پولداری است که بازیکنان مطرحی چون رائول گونزالس مهاجم رویایی و سابق رئال مادرید را هم در اختیار دارد. تاباتای برزیلی نیز یکی دیگر از بازیکنان مطرح این تیم است.

قرمزپوشان ایرانی هم یک تیم منظم و جوان و جنگنده هستند که فوتبال را زیبا و تاکتیکی بازی می کنند. حسین فرکی سرمربی فولاد سال ها تجربه حضور در تیم ملی و دیدار با تیم های آسیایی را در کارنامه دارد و این مربی با دانش و اخلاق برگ برنده فولاد است که می تواند به خوبی انرژی و توانایی جوانان فولاد را هدایت کند.

قهرمان ایران فردا ثابت خواهد کرد نه تنها بهترین تیم ایران که بهترین تیم در غرب آسیا هم هست.

السد در مرحله گروهی دوبار با سپاهان بازی کرد که یک برد ۳ بر یک و یک شکست سنگین چهار بر صفر را تجربه کرد.

فولاد در صورتیکه بتواند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند در آنصورت کمک بزرگی هم به فوتبال ایران خواهد کرد زیرا امتیاز دهی به کشورها برای کسب سهمیه آسیایی به نتیجه گیری نمایندگان ارتباط مستقیم دارد و فولاد تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم آسیایی است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار