|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۷۰

مدیر عامل سابق باشگاه داماش گیلان در خصوص انتقال باشگاه داماش به تهران گفت: یکی از اولویت هایمان انتقال داماش به تهران است.

امیر عابدینی مدیر عامل سابق تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: انتقال باشگاه داماش به تهران خیلی بهتر از منحل کردن این باشگاه است.

وی ادامه داد: پتانسیل لازم در رشت وجود ندارد. بر این اساس بهتر است که داماش به تهران منتقل شود تا از انحلالش جلوگیری شود.

وی در خصوص ارزیابیش از انتقال باشگاه به تهران گفت: به نظرم این کار ورزشی نیست اما به خاطر مشکلات، انتقال داماش به تهران اجتناب ناپذیر است.

مدیر عامل سابق باشگاه داماش اظهار داشت: اگر باشگاه داماش از گیلان به تهران انتقال یابد نامش تغییر نخواهد کرد و با نام قبلی اش در لیگ دسته یک به کارش ادامه می دهد.

عابدینی تصریح کرد: برای حفظ تیم داماش باید این تیم را به تهران انتقال داد، چرا که خیلی از تیم ها از جمله شموشک، چوکا و سفید رود به علت عدم حمایت مسئولان گیلانی از بین رفتند.

عابددنی تأکید کرد: من در حال مذاکره با اعضای هیات مدیره هستم تا آن ها را متقاعد کنم که برای حفظ تیم، داماش به تهران منتقل شود. همچنین با ناظران قضایی مذاکره کردم که آن ها نیز این انتقال را مورد بررسی قرار دهند.

وی دربا ره ی قانونی بودن انتقال یک باشگاه به مکان دیگر گفت: باشگاه های دولتی از انتقال به مکان دیگر منع شدند اما داماش گیلان یک باشگاه خصوصی است و منع قانونی برای انتقال تهران ندارد.

مدیر عامل سابق باشگاه داماش گیلان در خصوص وضعیت مدیر عاملی اش در تیم داماش گیلان گفت: من استعفایم را دادم و فعلا در کسوت مدیر عاملی نیستم. اعضای هیأت مدیره هنوز کسی را انتخاب نکردند و من هم اصرار انتخاب مدیر عامل جدید برای باشگاه داماش گیلان دارم.

وی در ادامه اظهار داشت: من استعفا دادم و حضورم به عنوان مدیر عامل جنبه ی قانونی ندارد.

وی در مورد جعلی بودن کارت پایان خدمت سعید حلافی گفت: هیچ کدام از باشگاه های پیکان، فولاد و پرسپولیس خلافی مرتکب نشده اند. حلافی مرتکب خلاف شده چرا که کارتش را غیر قانونی گرفته است.

عابدینی در ادامه بیان کرد: کارت پایان خدمت بازیکنان توسط سازمان لیگ تأیید شده و تقلبی نبوده است. روند گرفتن کارت پایان خدمت مشکل داشته است.

وی درباره ی رویکرد وزارت ورزش و جوانان در قبال تغییرات در هیأت مدیره پرسپولیس گفت: رویکرد وزارت ورزش را مثبت ارزیابی می کنم. باشگاه پرسپولیس دولتی است اما ردیف بودجه برایش در نظر گرفته نشده است. بر این اساس واگذاری آن به بخش خصوصی منطقی به نظر می رسد.

عابدینی عنوان کرد: باشگاه های دیگر از جمله فولاد، ذوب آهن، سپاهان، پیکان دولتی هستند و از بودجه دولت استفاده می کنند اما سرخابی ها حق استفاده از بودجه ی دولت را ندارند. به همین دلیل بخش خصوصی باید این دو تیم را مورد حمایت خود قرار دهد.

وی در مورد عدم انتخابش در هیأت مدیره پرسپولیس گفت: افرادی که پول می آورند حق انتخاب اعضای هیأت مدیره را دارند. بر این اساس وزارت ورزش اعلام کرد که سرمایه گذاران باشگاه پرسپولیس فرد دیگری را به جای تو برای عضویت در هیأت مدیره در نظر دارند.

عابدینی در پایان خاطر نشان کرد: با انتقال داماش به تهران این تیم از بین نخواهد رفت. همچنین اگر تیم گهر هم به شهر دیگری منتقل می شد به لیگ دسته دو سقوط نمی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار