|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۷۴

حاضرم شبانه روز برای بوکس تلاش کنم

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: هنوز پیشنهادی مبنی براینکه بنده مدیر فنی تیم های ملی باشم نشده و فکر می کنم این بحثها در حد شایعه است.

به گزارشخبرگزاری فارس، المپیک ۲۰۱۲ لندن در حالی به میزبانی انگلیسی ها برگزار شد که تیم ملی بوکس ایران با چهار نماینده در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در پایان این مسابقات نیز تنها چند پیروزی حاصل تلاش بوکسورهای ایران شد و نفرات اعزامی هیچ مدالی بدست نیاورند.

پس از ناکامی تیم ملی بوکس مسئولان فدراسیون بلافاصله به بهانه جوانگرایی دست به تغییر زدند و حسین نهرودی سرمربی تیم ملی را برکنار کردند. هر چند که مسئولان فدراسیون معتقد بودند که جوانگرایی را در راستای کار خود قرار داده اند، اما همچنان شاهد هستیم که بدنه فدراسیون از افراد مسن تشکیل شده است. البته این روزها شیده می شود که حسین نهرودی سرمربی سابق تیم ملی قرار است به عنوان مدیر فنی تیم های ملی جایگزین منوچهر مقصودی شود. مقصودی از روزهای پایان سال با فدراسیون بوکس قطع همکاری کرده و بارها نیز اعلام کرده که به هیچ عنوان دیگر تمایلی برای همکاری ندارد.

حسین نهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که گویا این روزها بحثی مطرح است مبنی بر اینکه فدراسیون تمایل دارد شما را به عنوان مدیرفنی تیم های ملی انتخاب کند و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: در مورد این پیشنهاد کسی با من صحبتی نکرده و این خبرها بیشتر جنبه شایعه را دارد.

وی در ادامه افزود: اگر قرار باشد پیشنهادی در رابطه با این موضوع شود، بنده نیز باید نقطه نظراتم را مطرح کنم. به هر حال من نیز باید اول شرایط و اوضاع را ببینم، چرا که بنده نیز حق انتخاب دارم.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در واکنش به این سوال که با استعفای مقصودی شما بهترین گزینه برای مدیر فنی تیم های ملی هستید و اگر این پیشنهاد به صورت جدی مطرح شود حاضر به قبول این مسئولیت خواهید بود یا خیر، گفت: در حال حاضر ناظر کمیته ملی المپیک هستم و در واقع ناظر فدراسیون بوکس نیز هستم. البته پس از نظارت در اردوها گزارشم را به مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون بوکس ارائه می کنم. در رابطه با پیشنهاد هم باید این طور بگویم که بنده حاضرم برای موفقیت بوکس شبانه روز تلاش کنم، اما امیدوارم که استعفای مقصودی جدی نباشد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار