|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۸۰

از ذوب آهن و پرسپولیس خبری ندارم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم پرسپولیس در فصل گذشته گفت: من با ذوب آهن قرارداد دارم و همه چیز در مورد سرنوشتم برای فصل جدید به تصمیم این باشگاه مربوط می شود.

محسن مسلمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد قطعی شدن جدایی اش از پرسپولیس گفت: با توجه به قراردادی که با باشگاه ذوب آهن دارم، در حال حاضر بازیکن پرسپولیس محسوب نمی شوم. با ذوب آهن یک فصل دیگر قرارداد دارم و این باشگاه در مورد وضعیتم تصمیم می گیرد.

مسلمان در واکنش به تأکید سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مبنی بر بازگشت او به این تیم گفت: در جریان صحبت های مدیرعامل ذوب آهن قرار گرفته ام و اینکه او گفته است به من اجازه جدایی نمی دهد. از آنجایی که با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارم، طبیعی است که این باشگاه برای آینده ام تصمیم بگیرد.

هافبک تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم سیزدهمین دوره لیگ برتر در پاسخ به این سؤال که «آیا باشگاه پرسپولیس تمایل دارد تو را برای فصل بعد هم حفظ کند؟»، تاکید کرد: باور کنید از ذوب آهن و پرسپولیس خبر ندارم و نمی دانم فصل بعد چه شرایطی خواهم داشت. اگر هم پرسپولیسی ها بخواهند مرا حفظ کنند باید با باشگاه ذوب آهن مذاکره داشته باشند. در واقع آینده من به مذاکرات رحیمی و آذری بستگی دارد، البته اگر قرار باشد پرسپولیس برای فصل جدید هم مرا بخواهد.

وی که از ناحیه زانو آسیب دیده بود در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، وضعیت خوبی دارم و خدا را شکر دیگر زانویم مشکلی ندارد. برای معاینه نزد پزشک معالجم رفتم و او هم گفت مشکل خاصی ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار